Tο efood μεγαλώνει και αλλάζει -για ακόμη μια φορά- την αγορά

Επεκτείνει το στόλο διανομής στους 5000+, τα νέα φυσικά καταστήματα efood local, η συνδρομητική υπηρεσία efood pro.

Tο efood μεγαλώνει και αλλάζει -για ακόμη μια φορά- την αγορά

Το efood, έχοντας διανύσει 13 χρόνια από την πρώτη του παραγγελία, έχει καταστεί ηγετική δύναμη στην αγορά διανομής, διαμορφώνοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα καταστήματα εστίασης και λιανικής.

Από την αρχική του σκέψη ως μια απλή πλατφόρμα παραγγελιών, το efood εξελίχθηκε σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο υπηρεσιών διανομής, με συνεχή διεύρυνση των υπηρεσιών και ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων, που ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς.

Καθώς η εταιρεία εισέρχεται σε μια νέα φάση ανάπτυξης, η εστίασή της στη διαμόρφωση του μέλλοντος της αγοράς διανομής είναι πιο έντονη από ποτέ. Το efood έχει ενισχύσει σημαντικά το δίκτυο των συνεργατών του, το οποίο πλέον αριθμεί πάνω από 5.000 επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα εισάγει πρωτοποριακά concepts, όπως τα efood local καταστήματα και τη συνδρομητική υπηρεσία efood pro. Αυτές οι πρωτοβουλίες δεν είναι απλά βήματα διεύρυνσης, αλλά στρατηγικές κινήσεις που επαναπροσδιορίζουν τη σχέση της εταιρείας με την αγορά και τους πελάτες της.

Στο τέλος του 2023, το efood, διατηρώντας την ηγετική του θέση ως η κορυφαία υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, έθεσε σε εφαρμογή μια νέα στρατηγική ανάπτυξης. Αυτή περιλαμβάνει την επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood, που επιτρέπει στα καταστήματα να αξιοποιούν το δίκτυο διανομής του efood για τις παραδόσεις τους, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έξοδα και διευρύνοντας τις επιλογές παράδοσης για τους πελάτες. Σήμερα, πάνω από 21.000 καταστήματα σε 100 πόλεις της Ελλάδας συνεργάζονται με το efood, ενώ περισσότερα από 10.000 από αυτά χρησιμοποιούν την υπηρεσία delivered by efood, αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα και την αξία αυτής της στρατηγικής.

Το 2024 υπήρξε καθοριστικό για την περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της υπηρεσίας, η οποία είχε θετική επίδραση και στην αγορά εργασίας. Ο αριθμός των διανομέων αυξήθηκε κατά 20% το πρώτο τρίμηνο του έτους, φτάνοντας τους 5.000 συνεργάτες, ενώ οι αιτήσεις για εργασία στο δίκτυο διανομής της εταιρείας ξεπέρασαν τις 5.000, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση και τη δυναμική του κλάδου.

Στις αρχές του 2024, το efood παρουσίασε το efood local, μια νέα αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, βασισμένη σε μια καινοτόμα και πρωτότυπη φιλοσοφία. Αυτά τα καταστήματα θα εστιάζουν σε τρόφιμα και ποτά, ενώ θα προσφέρουν και είδη προσωπικής υγιεινής σε περιορισμένες επιλογές. Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει τα πρώτα δύο efood local στην Αττική μέσα στους επόμενους μήνες, με στόχο την επέκταση σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, δημιουργώντας ένα δίκτυο καταστημάτων που συνδυάζει την ψηφιακή και τη φυσική παρουσία και ολοκληρώνει την εμπειρία του καταναλωτή και στους δύο χώρους.

Εκτός από τα efood local, τη φετινή χρονιά λανσαρίστηκε και το efood pro, μια εφαρμογή που προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν δωρεάν παραδόσεις από επιλεγμένα εστιατόρια και καταστήματα, με μια συνδρομή των 3,99€ τον μήνα. Αυτή η υπηρεσία απευθύνεται σε εκείνους που πραγματοποιούν πολλές παραγγελίες κάθε μήνα, προσφέροντάς τους την άνεση να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους χωρίς χρέωση αποστολής, μέσω της υπηρεσίας delivered by efood, οι οποίες έχουν κόστος διανομής ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.

Ωστόσο, η στρατηγική του efood δεν περιορίζεται μόνο στη διανομή. Με τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών με κορυφαία brand όπως η Coca-Cola, η Mastercard και η Unilever, η εταιρεία εστιάζει στην περαιτέρω ενίσχυση της βασικής της δραστηριότητας, του delivery, ενώ παράλληλα προσαρμόζεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς. Μεθοδικά, το efood θέτει τα θεμέλια για την ανάπτυξη νέων τάσεων και τη δημιουργία νέων προοπτικών για το μέλλον, παραμένοντας στην αιχμή της καινοτομίας και της εξέλιξης στον κλάδο της διανομής.

Παρουσίαση

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v