Δυναμικό turnaround με νέα στρατηγική για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης

Σημαντική βελτίωση κερδοφορίας το 2023 για την ΕΖΑ. Η νέα ταυτότητα της εταιρίας, οι καινούργιες συσκευασίες και η εξαγορά του σήματος της Πειραϊκής Μικροζυθοποιίας.

Δυναμικό turnaround με νέα στρατηγική για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης

Δυναμικό turnaround έκανε η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) για τη χρήση του 2023, καταγράφοντας αξιοσημείωτη βελτίωση σε όλους τους οικονομικούς της δείκτες. Η επιστροφή στην κερδοφορία όμως δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τον ουσιαστικό ρόλο που διαδραμάτισε η νέα καινοτόμα στρατηγική της εταιρείας.

Μέσω της αξιοποίησης των πρόσφατων επενδύσεων καίριας σημασίας και της επιλογής συσκευασιών που παρουσιάζουν υψηλότερη κερδοφορία, η Ζυθοποιία κατάφερε να προοδεύσει και να δυναμώσει το κύρος της στην ελληνική αγορά.

Οι καινοτομίες ωστόσο δεν σταματούν εκεί. Η ΕΖΑ εκσυγχρονίζει την εικόνα της ανανεώνοντας τα εμπορικά της σήματα, ενώ επανασυστήνει στο κοινό με νέα ελκυστική καμπάνια την PILS HELLAS, την δροσιστική μπύρα ωρίμανσης 21 ημερών με την χαρακτηριστική πικράδα, που παράγεται με τις πιο σύγχρονες τεχνικές ζυθοποίησης, καθώς και τις premium μπύρες ΕΖΑ Lager, ΕΖΑ Pilsener & ΕΖΑ Alcohol Free.

Η νέα ταυτότητα της μπύρας ΕΖΑ σχεδιάστηκε αντλώντας έμπνευση από την ελληνικότητα, την ποιότητα και την κληρονομιά της μάρκας. Η τυπογραφία του brand name σε κεφαλαία γράμματα ενισχύει την παρουσία της μάρκας. Ταυτόχρονα, η «Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης» αποτυπώνεται ολογράφως γύρω από το σύμβολο, υπογραμμίζοντας την αξία της κληρονομιάς και της εντοπιότητας. Τέλος τον σχεδιασμό συμπληρώνουν οι εικονογραφήσεις των συστατικών.

Η νέα ταυτότητα και οι νέες συσκευασίες αναδεικνύουν την υψηλή ποιότητα, την ελληνικότητα και τις αυθεντικές συνταγές, που έχουν καθιερώσει την ΕΖΑ ως την κορυφαία ανεξάρτητη ζυθοποιία στην Ελλάδα.

Τέλος σημαντική μνεία αξίζει να γίνει στην εξαγορά του σήματος της Πειραϊκής Μικροζυθοποιίας, μιας πολλά υποσχόμενης μάρκας με σημαντικά στοιχεία ανάπτυξης την επόμενη τριετία.

Πώς όμως μεταφράζεται η ανάπτυξη αυτή σε αριθμούς;

Θεαματική άνοδο είδαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φθάνοντας τα €1,8 εκατ. έναντι ζημιών €1,8 εκατ. το 2022. Οι καθαρές ζημίες μετά φόρων περιορίστηκαν σημαντικά σε 2,9 εκ. ευρώ, έναντι 5,7 εκ. ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρήση. Ακόμη οι πωλήσεις της εταιρείας εμφανίστηκαν αυξημένες κατά 1 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας τα €31,5 εκατ. έναντι €30,5 το 2022. Επιπλέον αύξηση κατέγραψαν και τα μεικτά της κέρδη αγγίζοντας τα οποία ανήλθαν σε €11,2 εκατ. έναντι €8,5 εκατ.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΖΑ, Νικήτας Ασπιώτης, δήλωσε πως:

«Η εκτέλεση των απαιτητικών έργων ανάπτυξης, κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής μας, συνεχίζεται απρόσκοπτα και δημιουργεί ισχυρή αισιοδοξία για σημαντική περαιτέρω βελτίωση το 2024, όπως φαίνεται και από τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Τα τελευταία χρόνια επικεντρωθήκαμε στην αξιοποίηση σημαντικών επενδύσεων, όπως η γραμμή παραγωγής στην Αταλάντη, αλλά και ο εκσυγχρονισμός της εικόνας των εμπορικών σημάτων για τις μάρκες. Το ανθρώπινο δυναμικό ενισχύεται με την προσθήκη έμπειρων στελεχών της αγοράς και την ανάδειξη των εργαζομένων με πολυετή εμπειρία μέσα στην εταιρεία. Άλλωστε οι μπύρες της ΕΖΑ είναι οι άνθρωποί της.

Παράλληλα, επενδύουμε στην απόκτηση νέων εμπορικών σημάτων, όπως πολύ πρόσφατα του σήματος της Πειραϊκής Μικροζυθοποιίας. Μια πολλά υποσχόμενη μάρκα με σημαντικά στοιχεία ανάπτυξης την επόμενη τριετία».

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v