Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας επεκτείνεται

Η σταδιακή υιοθέτηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στην ελληνική αγορά εργασίας συνεχίζεται. Τι πρέπει να γνωρίζετε και τι προσφέρει για τις επιχειρήσεις η λύση SOFTONE myErgani LIVE.

Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας επεκτείνεται

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας πολλών εργαζομένων από το 2022, όταν και ξεκίνησε η εφαρμογή της για πρώτη φορά. Μέσω αυτής επιτρέπεται η καταγραφή των ωρών απασχόλησης και η απευθείας καταχώρησή τους στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας ξεκίνησε στους κλάδους των τραπεζών και των σουπερμάρκετ, τον Ιούλιο του 2022. Σήμερα εφαρμόζεται επίσης σε ΔΕΚΟ, εταιρείες security και ασφαλιστικές εταιρείες. Πολύ σύντομα η παραπάνω λίστα θα μεγαλώσει καθώς από την 1η Ιουλίου δύο νέοι κλάδοι υποχρεούνται να υιοθετήσουν την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.

Τι αλλάζει από 1η Ιουλίου

Η σταδιακή υιοθέτηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στην ελληνική αγορά εργασίας συνεχίζεται από την 1η Ιουλίου 2024, όταν και η εφαρμογή της επεκτείνεται στους κλάδους της βιομηχανίας και του λιανικού εμπορίου. Από τον Απρίλιο του 2024 είχε ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία της στους παραπάνω τομείς και σύντομα θα περάσουμε στην πλήρη εφαρμογή της. Ταυτόχρονα, από την 1η Ιουλίου ξεκινούν και οι έλεγχοι συμμόρφωσης του νέου μέτρου στους δύο κλάδους. Σύντομα λοιπόν η υιοθέτηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας γίνεται υποχρεωτική για τις επιχειρήσεις των πολύ σημαντικών κλάδων της βιομηχανίας και της λιανικής, φέρνοντάς μας ένα βήμα πιο κοντά στην καθολική εφαρμογή του μέτρου στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας απλοποιείται με τη SOFTONE

Η καταγραφή των ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων γίνεται υποχρεωτική για ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις. Αν κι εσείς υποχρεούστε πλέον να διαβιβάζετε αυτά τα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο από την 1η Ιουλίου και μετά, τότε πρέπει να φροντίσετε ώστε οι υποδομές της επιχείρησής σας να είναι έτοιμες για την μετάβαση στην επόμενη μέρα. Στη νέα αυτή πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις, η SOFTONE έρχεται να δώσει τη λύση που θα ομαλοποιήσει την υιοθέτηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας καθώς έχει δημιουργήσει τη λύση SOFTONE myErgani LIVE.

Μέσω του SOFTONE myErgani LIVE υποστηρίζεται η καταγραφή των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης για όλους τους εργαζομένους, ανεξαρτήτως της εργασιακής σχέσης (π.χ. μερική ή πλήρης απασχόληση, σπαστό ωράριο κ.α.) ή του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση, καθώς παρέχονται πολλαπλοί τρόποι δήλωσης των σχετικών ωρών (προσέλευσης και αποχώρησης). Οι εργαζόμενοι μπορούν να δηλώσουν την έναρξη του ωραρίου τους από τον υπολογιστή ή το κινητό μέσω web περιβάλλοντος (εξαιρετικά χρήσιμο για όσους εργάζονται απομακρυσμένα), μέσω mobile εφαρμογής σάρωσης κωδικού QR, ή μέσω της χρήσης τυχόν υπάρχοντος συστήματος ωρομέτρησης που χρησιμοποιεί η επιχείρηση. Με οποιοδήποτε τρόπο κι αν γίνει η καταγραφή των ωρών προσέλευσης και αποχώρησης, τα δεδομένα περνούν στην υπηρεσία Worktime Audit που ενσωματώνεται στο myErgani LIVE και έπειτα στέλνονται σε πραγματικό χρόνο στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

All-in-one λύση που προστατεύει τις επιχειρήσεις

Υιοθετώντας τη λύση της SOFTONE δεν εξασφαλίζετε μόνο συμμόρφωση με τις διατάξεις για την Ψηφιακή Κάρτας Εργασίας. Το SOFTONE myErgani LIVE έρχεται με μία σειρά από επιπλέον χαρακτηριστικά που αυξάνουν τη χρηστικότητα και προλαμβάνουν λάθη. Στα επιπρόσθετα χαρακτηριστικά για τα οποία διακρίνεται το myErgani LIVE συγκαταλέγονται λειτουργίες όπως:

  • Πολλαπλοί τρόποι καταγραφής εισόδου/αποχώρησης με δυνατότητα συνεργασίας με υπάρχουσες υποδομές, γεγονός που κάνει τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τις νέες ρυθμίσεις μία απρόσκοπτη διαδικασία.
  • Απρόσκοπτη λειτουργία του myErgani LIVE ανεξαρτήτως του συστήματος μισθοδοσίας της επιχείρησης ή του λογιστή της, καθώς η λύση της SOFTONE αντλεί αυτόματα όλα τα απαραίτητα δεδομένα όπως αυτά έχουν δηλωθεί επισήμως στο ΕΡΓΑΝΗ (ανεξάρτητα από το σύστημα με το οποίο έχουν δηλωθεί).
  • Πρόληψη λαθών και παραλείψεων. Ίσως το σημαντικότερο πλεονέκτημα του myErgani LIVE είναι πως μπορεί να γλιτώσει την επιχείρηση από πιθανά πρόστιμα. Μέσω αυτοματοποιημένων ελέγχων που πραγματοποιούνται πριν τα δεδομένα αποσταλούν στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και αποστολής ειδοποιήσεων σε εργαζομένους και εργοδότες, η λύση της SOFTONE εξασφαλίζει πως τα δεδομένα που αποστέλλονται είναι ορθά, ακριβή και ακολουθούν την ισχύουσα νομοθεσία, προστατεύοντας έτσι τις επιχειρήσεις που τη χρησιμοποιούν.

Για να μάθετε περισσότερα για λύση SOFTONE myErgani LIVE μπείτε εδώ.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v