Η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος στον γρίφο της ακρίβειας

Επίθεση κατά της ακρίβειας από την αλυσίδα με επιταγές 3 και 6 ευρώ που καθιστούν φθηνότερο το καλάθι αγορών.

Η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος στον γρίφο της ακρίβειας

Ως το νούμερο ένα πρόβλημα για τους καταναλωτές καταγράφεται το κόστος ζωής σε όλες τις έρευνες το τελευταίο διάστημα. Το ράλι του πληθωρισμού τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα έχει βάλει σε δοκιμασία τους πολίτες που κλήθηκαν να προσαρμόσουν τις δαπάνες τους, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Στην αγορά καταγράφεται μια σειρά νέων μοντέλων συμπεριφοράς. Περιορισμός του προϋπολογισμού, «κυνήγι» των προσφορών και στροφή προς οικονομικότερες μάρκες είναι μερικές από τις τακτικές που επιστρατεύονται για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.

Τη δική της απάντηση στο πρόβλημα δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος.

H αλυσίδα παρέχει στους καταναλωτές επιταγές των 3 και 6 ευρώ με αγορές συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων. Τα προϊόντα καλύπτουν βασικές κατηγορίες, όπως φρέσκο κρέας, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, όλα τα προϊόντα κατάψυξης, τυριά, αλλαντικά, είδη άρτου, πρωινού αλλά και γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, μπίρες, κρασιά καθώς και απορρυπαντικά και χαρτικά.

Μέσω των συγκεκριμένων επιταγών 3 και 6 ευρώ διαμορφώνεται ένα φθηνότερο καλάθι της αγοράς για τον καταναλωτή γιατί στο καλό το καλύτερο είναι τιμή!

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v