Η λύση για εύκολη και ασφαλή αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων στο Δημόσιο

Τι προσφέρει στις επιχειρήσεις η cloud υπηρεσία B2G EINVOICING της IMPACT, εταιρείας του Ομίλου SOFTONE.

Η λύση για εύκολη και ασφαλή αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων στο Δημόσιο

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωρά με γρήγορους ρυθμούς σε κάθε τομέα της χώρας, συμπεριλαμβανομένου και του Δημοσίου. Καθώς λοιπόν η χρήση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για τις επιχειρήσεις-προμηθευτές του Δημοσίου είναι πλέον υποχρεωτική, η λύση cloud (SaaS) B2G EINVOICING της IMPACT, μέλος του Ομίλου SOFTONE εξυπηρετεί με ασφάλεια την αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων στο Δημόσιο, προσφέροντας παράλληλα άμεσα λειτουργικά οφέλη για τον προμηθευτή.

Σε ό,τι αφορά τις αναθέτουσες αρχές του Δημοσίου, αυτή τη στιγμή ισχύουν τα εξής:

  • Από πέρυσι, έχουν ενταχθεί στην υποχρεωτικότητα οι εξής φορείς: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, Δήμος Αθηναίων, Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας (Ε.Κ.Α.Π.Υ.), Εγνατία Οδός Α.Ε., Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αττικό Μετρό Α.Ε., Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. και Εθνική Κεντρική Αρχή Αγορών του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
  • Φέτος, προστέθηκαν οι φορείς της Κεντρικής Διοίκησης (η Προεδρία της Δημοκρατίας, τα Υπουργεία, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, οι Ανεξάρτητες Αρχές άνευ νομικής προσωπικότητας και το Κοινοβούλιο).
  • Από την 1η Ιουνίου 2024, θα ενταχθούν οι λοιπές αρχές και φορείς πλην Κεντρικής Διοίκησης, και τέλος,
  • Από 1η Ιανουαρίου 2025, θα προστεθούν και οι “λοιπές δαπάνες Γενικής Κυβέρνησης”. Συγκεκριμένα, η υποχρέωση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης επεκτείνεται και σε “εκτός συμβάσεων” προμήθειες και υπηρεσίες του Δημοσίου, εφόσον το ύψος της δαπάνης υπερβαίνει τις 2.500 ευρώ.

IMPACT - Εγγύηση με αποδείξεις και πιστοποιήσεις!

Όσες επιχειρήσεις είναι ήδη προμηθευτές του Δημοσίου ή σκοπεύουν να λάβουν μέρος σε διαγωνισμούς για προμήθειες υλικών και υπηρεσιών, υποχρεούνται να συμβληθούν με κάποιον πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Στο πλαίσιο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι η IMPACT, εταιρεία του ομίλου SOFTONE, με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο, αποτελεί έναν από τους πρώτους παρόχους που έλαβαν πιστοποίηση καταλληλόλητας για την ηλεκτρονική διαβίβαση παραστατικών πώλησης (B2C, B2B και B2G).

Επίσης η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της IMPACT είναι η μόνη της αγοράς που έχει ελεγχθεί και πιστοποιηθεί από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (αρμόδιος εγχώριος φορέας) για τη δυνατότητα επεξεργασίας και διαβίβασης περισσοτέρων από 5.000.000 παραστατικών σε ωριαία βάση. Αριθμός που υπερβαίνει το συνολικό όγκο συναλλαγών σε όλη την Ελλάδα σε μία ώρα αιχμής (πχ Black Friday)! Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρεία που προσφέρει καθετοποιημένες λύσεις (χρηματοοικονομικός κλάδος, retail, φαρμακευτικός, κλάδος φιλοξενίας, κατασκευαστικός, τεχνολογικός, κλάδος παροχής υπηρεσιών), βασιζόμενη στην εμπειρία που έχει αναπτύξει από τη συνεργασία της με κορυφαίες επιχειρήσεις της αγοράς.

Πώς όμως λειτουργεί η B2G EINVOICING;  Η απάντηση είναι απλή! Αξιοποιεί μια σειρά προηγμένων cloud τεχνολογιών, διεκπεραιώνοντας με απόλυτη ασφάλεια τις διαδικασίες διαβίβασης και λήψης πιστοποιημένων ηλεκτρονικών τιμολογίων.

IMPACT σημαίνει αξιοπιστία και ασφάλεια

  • Η IMPACT είναι ένας από τους μεγαλύτερους Πιστοποιημένους Παρόχους Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Η υπηρεσία B2G EINVOICING της IMPACT είναι συμβατή με οποιοδήποτε ERP σύστημα/τιμολόγησης που διατίθεται στην αγορά.
  • Η υλοποίηση του B2G EINVOICING είναι απλή και γρήγορη, με την εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων της IMPACT να παρέχει υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκειά της.

Επιπλέον η πρωτοποριακή λύση IMPACT B2G EINVOICING αναβαθμίζει την συνολική εμπειρία στις συναλλαγές της επιχείρησης με το Δημόσιο. Πιο αναλυτικά:

  • Ελαχιστοποιεί τα σφάλματα, καθώς όλα τα πεδία του τιμολογίου ελέγχονται συστηματικά, ενώ παράλληλα μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την ανάκτηση απαιτούμενων πληροφοριών σε μεταγενέστερο στάδιο.
  • Εξαλείφει την πιθανότητα να χαθεί κάποιο τιμολόγιο, ενώ παρέχει επίσης άμεση και συνεχή ενημέρωση στον προμηθευτή σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των τιμολογίων από τη Δημόσια Διοίκηση (παραλαβή, έγκριση, πληρωμή).
  • Απαλλάσσει τον προμηθευτή από το χρόνο και το κόστος προετοιμασίας και αποστολής των έντυπων τιμολογίων (εκτύπωση, φάκελος, αποστολή κ.λπ.), ενώ επιταχύνει δραστικά το χρόνο παράδοσης και επεξεργασίας του από την δημόσια αρχή.
  • Επιφέρει σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον μέσω της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα με τη μείωση της κατανάλωσης χαρτιού και ευρύτερα, την υιοθέτηση πρακτικών που ενισχύουν την εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Συνοπτικά, η υιοθέτηση της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης στις δημόσιες συμβάσεις, ωφελεί τόσο τους φορείς όσο και τους προμηθευτές, εξορθολογίζοντας τις διαδικασίες και ενισχύοντας τη διαφάνεια. Αποτελεί μια στρατηγική κίνηση προς την αποτελεσματικότητα και τον εκσυγχρονισμό, και η IMPACT αποτελεί τον απαραίτητο συνεργάτη των επιχειρήσεων-προμηθευτών του Δημοσίου στο ταξίδι του ψηφιακού τους μετασχηματισμού.

Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία B2G EINVOICING της IMPACT εδώ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v