Κολλημένος στα €883 εκατ. ο τζίρος του Μασούτη

Παρουσιάζει, ωστόσο, σημαντική αύξηση κερδών. Το στοίχημα με το ΣΥΝΚΑ και τα ταμειακά διαθέσιμα. Πόσο αυξήθηκε ο αριθμός του προσωπικού και ποιο το μέρισμα. Στόχος αύξηση επενδύσεων και διατήρηση EBITDA σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Κολλημένος στα €883 εκατ. ο τζίρος του Μασούτη

Οριακή αύξηση 0,1% εμφάνισε πέρυσι ο τζίρος της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας Μασούτη, όταν το σύνολο της αγοράς κατέγραψε ανάπτυξη 1,3%. Οι πωλήσεις της αλυσίδας ανήλθαν στα 883,473 εκατ. ευρώ, τα μεικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 6,4% στα 231,245 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) μειώθηκαν 0,5% στα 21,728 εκατ. ευρώ και τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 59,221 εκατ. ευρώ (-1%).

Παρά την πίεση, η αλυσίδα κατάφερε πέρυσι να αυξήσει 20,03% τα καθαρά της κέρδη, τα οποία ξεπέρασαν τα 11,349 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 5,98% αυξήθηκε ο αριθμός του προσωπικού της, που στο τέλος του 2021 αριθμούσε σε επίπεδο ομίλου 10.627 άτομα. Τα ταμειακά διαθέσιμα διαμορφώθηκαν στα 51,6 εκατ. ευρώ από 65,367 εκατ. ευρώ, ενώ για τη χρήση του 2021 θα διανείμει μέρισμα 4 εκατ. ευρώ και θα καταβάλει αμοιβές στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Πέρυσι η αλυσίδα άνοιξε ένα νέο κατάστημα και έκλεισε ένα, ενώ εφέτος σχεδιάζει να ανοίξει εφτά νέα καταστήματα.

Εφέτος η αλυσίδα προχώρησε σε μια νέα στρατηγική συμφωνία με ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης Υπεραγορές Α.Ε., μέσα από την οποία διευρύνει την παρουσία της σε νέες περιοχές. Η συμφωνία περιλαμβάνει μεταβίβαση καταστημάτων της Κέρκυρας στη Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. των εταιρειών «Γαλαξίας Α.Ε.» και «Μαρκάτο Α.Ε.» και προγραμματισμό μεταβίβασης υποκαταστημάτων που βρίσκονται στα νησιά του Αιγαίου.

Για την Κρήτη συμφωνήθηκε η συμμετοχή της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, όπου και τα καταστήματα θα διατηρήσουν την υφιστάμενη ταυτότητά τους. Για την Κρήτη συμφωνήθηκε η συμμετοχή της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, όπου και τα καταστήματα θα διατηρήσουν την υφιστάμενη ταυτότητά τους.

Στον εμπορικό τομέα, προτεραιότητα θα δοθεί στην πολιτική τιμών, με στόχο την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας, αναφέρει η διοίκησή της στις οικονομικές καταστάσεις. Στόχος είναι η διατήρηση των προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, EBITDA, σε ικανοποιητικά επίπεδα και επίτευξη καθαρής κερδοφορίας ώστε να ενισχυθούν τα Ίδια Κεφάλαια και η ρευστότητά της.

Παράλληλα, η εταιρεία αποφάσισε να αυξήσει τις επενδύσεις που επιτυγχάνουν μείωση του ενεργειακού κόστους και ταυτόχρονα έχουν εμπορική απόδοση. Έτσι εξοικονόμηση ενέργειας, ανάπτυξη Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και αυτοπαραγωγή, συνθέτουν τη στρατηγική που εστιάζει η αλυσίδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v