Συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο: Ναι, με τις κατάλληλες προφυλάξεις

Τα ραντεβού στην εποχή του κορωνοϊού δεν είναι αποκλειστικά virtual, αρκεί να είμαστε προσεκτικοί και να τηρούμε τα μέτρα…

Συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο: Ναι, με τις κατάλληλες προφυλάξεις

Η ζωή πριν την επιβολή των πρώτων περιορισμών της καραντίνας, πριν έναν ακριβώς χρόνο, είναι κάτι που οι περισσότεροι θυμόμαστε με νοσταλγία. Μπορεί να μην έχει περάσει υπερβολικά πολύς καιρός, ωστόσο η νέα μας καθημερινότητα έχει δημιουργήσει στη ζωή μας νέες συνήθειες και συμπεριφορές. Αν πρέπει να αναφέρουμε ίσως το πιο σημαντικό που μας έχει λείψει, αυτό θα λέγαμε ότι είναι η ανθρώπινη επαφή χωρίς όρους και περιορισμούς. Το να αγκαλιάζουμε, να φιλάμε ή να χαιρετάμε θερμά κάποιο φίλο, γνωστό ή συνεργάτη χωρίς δεύτερες σκέψεις, καθώς και το να ερχόμαστε σε άμεση επαφή όχι μόνο με τους πολύ κοντινούς μας ανθρώπους, αλλά και με πρόσωπα του ευρύτερου και επαγγελματικού μας κύκλου είναι κάτι που, υπό τους υφιστάμενους περιορισμούς, δεν μπορεί να συμβεί. Αυτό, ωστόσο, δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να ζούμε αποκλειστικά online και να περιοριζόμαστε μόνο στα διαδικτυακά meetings, μέσω Zoom, Teams, Skype ή Messenger. Οι συναντήσεις «πρόσωπο με πρόσωπο» μπορούν να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται, όταν είναι απαραίτητο, τηρώντας πάντα με ευλάβεια τους περιορισμούς και τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

Αντισηπτικό, μάσκα και… προσοχή

Το αντισηπτικό και η μάσκα έχουν μπει στην καθημερινότητά μας τον τελευταίο χρόνο και η αλήθεια είναι πως αποτελούν, μαζί με την απόσταση και την προσωπική υγιεινή, τα μεγαλύτερα όπλα απέναντι στον αόρατο εχθρό, τον ιό. Το τελευταίο διάστημα, μάλιστα, υπάρχουν ολοένα και περισσότερες συστάσεις (όπως από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ), οι οποίες αφορούν στη χρήση διπλής μάσκας, καθώς θεωρείται πως με αυτό τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί πιο σωστή εφαρμογή στο πρόσωπο και να υπάρχει το μικρότερο δυνατό περιθώριο σε σταγονίδια και αερολύματα να φθάσουν στο στόμα και στη μύτη. Πρέπει να σημειωθεί ότι η σύσταση αφορά στη χρήση χειρουργικής μάσκας καθώς και υφασμάτινης από πάνω και θα ήταν μία καλή ιδέα να την ακολουθούμε, ειδικότερα σε περιπτώσεις επαφών υψηλού κινδύνου όπως στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή σε σημαντικά επιβαρυμένες περιοχές.

Η προστασία του εαυτού μας και των γύρω μας είναι η απόλυτη προτεραιότητα σε κάθε ραντεβού εκ του σύνεγγυς και, μένοντας συγκεντρωμένοι στους κανόνες προστασίας, μπορούμε να συνεχίσουμε να ερχόμαστε σε μετρημένη επαφή με κόσμο, περιορίζοντας σημαντικά την πιθανότητα έκθεσής μας στους κινδύνους της πανδημίας. Χρειάζεται, βέβαια, προσοχή σε κάθε ραντεβού εκτός σπιτιού, επίσκεψη σε υπηρεσία ή κατάστημα, προσπαθώντας να τηρούμε πάντα τους κανόνες που βλέπουμε αναγραμμένους έξω από κάθε χώρο, αποφεύγοντας τον συνωστισμό αλλά και -σε κάθε περίπτωση- τις άσκοπες μετακινήσεις.

Ανοικτοί και κλειστοί χώροι

Γνωρίζουμε ήδη ότι οι ανοικτοί χώροι θεωρούνται πιο ασφαλείς από τους κλειστούς όσον αφορά στη μετάδοση του ιού, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι κλειστοί χώροι είναι επικίνδυνοι. Οι τελευταίες επιστημονικές απόψεις συγκλίνουν ως προς το ότι ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού μέσω επιφανειών (π.χ. πόρτες, τραπέζια, αντικείμενα κ.λπ.) είναι πιο μικρός απ’ ό,τι θεωρείτο αρχικά και ο ανθρώπινος παράγοντας εξακολουθεί να αποτελεί τον πιο μεγάλο κίνδυνο, αν δεν γίνεται σωστή χρήση μάσκας. Ωστόσο, εκτός από τη σωστή απολύμανση επιφανειών και χεριών σε κοινόχρηστους χώρους, είναι πολύ σημαντικό να τηρούνται όλα τα μέτρα για σωστό αερισμό (ανοικτά παράθυρα, τακτικός καθαρισμός φίλτρων εξαεριστήρων και κλιματιστικών), αλλά και αποφυγή συγκέντρωσης πολλών ατόμων στο ίδιο σημείο ταυτόχρονα.

Ραντεβού στο κατάστημα

Το ραντεβού για την εξυπηρέτησή μας στα καταστήματα ή σε υπηρεσίες είναι μια καινούρια εμπειρία που γνωρίσαμε πρόσφατα. Όπως συμβαίνει και σε αρκετές άλλες περιπτώσεις αγορών ή υποχρεώσεων, έτσι και η επαφή με την τράπεζά μας είναι κάτι που, σε κάποιες περιπτώσεις, χρειάζεται να συνεχιστεί και αυτή την περίοδο. Παρόλο που οι υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής έχουν απογειωθεί τον τελευταίο χρόνο, επιτρέποντάς μας να διεκπεραιώνουμε σχεδόν όλες τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις μας μέσω Διαδικτύου, υπάρχουν και κάποια ζητήματα που συνεχίζουν να απαιτούν τη φυσική μας παρουσία.

Η ολοκαίνουρια δυνατότητα κλεισίματος «Ραντεβού στο Κατάστημα», που αφορά συναλλαγές εκτός ταμείου ή Κέντρου Αυτόματων Συναλλαγών μάς επιτρέπει να έχουμε την πολύτιμη βοήθεια ενός έμπειρου στελέχους της τράπεζας σε όποιον προβληματισμό ή απορία διαθέτουμε, με ασφάλεια και αποφεύγοντας ουρές. Πρόκειται για μία υπηρεσία που είχε προγραμματιστεί να λανσαριστεί και προ πανδημίας, στο πλαίσιο της μετεξέλιξης των καταστημάτων, δίνοντάς τους συμβουλευτική-σχεσιακή υπόσταση και αφήνοντας πίσω τη συναλλακτική χροιά, ωστόσο στην εποχή της Covid-19, η ανάγκη δημιουργίας της έγινε πλέον περισσότερο επιτακτική, λόγω και της νέας πραγματικότητας της αποφυγής συνωστισμού.

Μέσα σε αυτή την περίοδο προκλήσεων και έκτακτων συνθηκών, ο πελάτης μπορεί να απολαύσει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, κλείνοντας ραντεβού την ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, βάσει του δικού του προγράμματος και με τρεις διαφορετικούς τρόπους. Έτσι, έχει τη δυνατότητα να κλείσει ραντεβού μέσω του site της τράπεζας, συμπληρώνοντας μια φόρμα ενδιαφέροντος και απαντώντας σε ερωτήσεις για το επάγγελμά του (ιδιώτης ή επαγγελματίας), το προϊόν ή την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, το κατάστημα που θέλει να εξυπηρετηθεί και τον τρόπο επικοινωνίας που επιθυμεί. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η φόρμα αποστέλλεται αυτόματα στο κατάστημα επιλογής και το αρμόδιο στέλεχος επικοινωνεί με τον πελάτη για να κανονίσει το ραντεβού. Επιπρόσθετα, στην πόρτα κάθε καταστήματος υπάρχει αναρτημένη ειδική επικοινωνία, βάσει της οποίας ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή με αποστολή email στο κατάστημα και να κλείσει ραντεβού.

Με τη χρήση της υπηρεσίας «Ραντεβού στο κατάστημα» επιτυγχάνεται παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στους πελάτες, καθώς εξυπηρετούνται βάσει του δικού τους προγράμματος και με ευελιξία, κλείνοντας το ραντεβού την ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Επιπλέον, εξασφαλίζεται η με κάθε μέτρο προστασίας επικοινωνία και συνάντηση με στελέχη του καταστήματος, αφού ο πελάτης δεν συγχρωτίζεται, ενώ αποφεύγεται και η ουρά έξω από τα καταστήματα κάθε τράπεζας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v