Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ασφαλιστικά σεμινάρια από το Insurancewebinars.gr

Ασφαλιστικά σεμινάρια από το Insurancewebinars.gr

Το Insurancewebinars.gr διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, στις 10 και στις 11 Φεβρουαρίου αντίστοιχα, εκπαιδευτικά σεμινάρια για στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, καθώς και για φοιτητές και σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών.

Ειδικότερα, στις 10 Φεβρουαρίου (16.30-21.00) διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη, στην εκπαιδευτική αίθουσα του Insurancewebinars (Μητροπόλεως 14) σεμινάριο με τίτλο: «Κατανοείστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις».

Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η κ. Ρούλα Κωτούδη, Οικονομολόγος, η οποία διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία εκπαίδευσης στελεχών οργανισμών, δημόσιων υπηρεσιών και επιχειρήσεων. Από 25ετία και πλέον, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση πολλών ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων Μanagement, Τιme & Stress Management, Eπικοινωνίας, Team Building, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Πωλήσεων, Προσωπικής Ανάπτυξης κ.λπ. σε ΟΤΑ, Δημ. Υπηρεσίες και Οργανισμούς, Βιομηχανίες, Εμπορικά Καταστήματα και Βιοτεχνικούς Χώρους, Πολυκαταστήματα, Νοσοκομεία και λοιπούς χώρους Υγείας, Ξενοδοχεία και Ασφαλιστικές Εταιρείες.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν τις γνώσεις τους και να κατανοήσουν την αξία της θετικής σκέψης. Επίσης, να αντιληφθούν πως η θετική σκέψη συμβάλλει στην δημιουργικότητα και στην εξεύρεση προτάσεων που οδηγούν σε πωλήσεις ακόμη και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς και διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και υπαλλήλους ασφαλιστικών εταιριών που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

Βασικό περιεχόμενο:

• Η δύναμη της θετικής σκέψης και της ενεργής ακρόασης στην επικοινωνία της πώλησης.
• Ο χειρισμός των μη λεκτικών μηνυμάτων αποτελούν τα όπλα στην περαιτέρω ανίχνευση αναγκών του πελάτη.
• Το παιχνίδι των ανοιχτών ερωτήσεων και η δημιουργία κινήτρων θετικής απόφασης κατά την πώληση.
• Η δημιουργία συναισθημάτων και η ώθηση του πελάτη στο να επιλέξει ο ίδιος να αγοράσει το ασφαλιστικό προϊόν.
• Οι αντιρρήσεις του πελάτη ισοδυναμούν πάντα με περαιτέρω επιχειρήματα.

Κόστος του σεμιναρίου είναι 35 ευρώ και θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό ατόμων (15).

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 2312 201 003 ή συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής εδώ.

Επιπλέον, στις 11 Φεβρουαρίου (16.30-21.00) το Insurancewebinars.gr διοργανώνει στην Αθήνα, στην εκπαιδευτική αίθουσα της Interlife Ασφαλιστικης (Καλλιρόης 65) σεμινάριο με τίτλο: «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα».

Εισηγητές του σεμιναρίου θα είναι οι κ. Aπόστολος Μαρτζάκλης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, και Νίκος Κλήμης, Οικονομολόγος.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες, πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Στη συνέχεια θα δωθούν λύσεις σε προβληματισμούς και θα παρουσιαστεί το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο:

• Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο;
• Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
• Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
• Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
• Με ποιόν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
• Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου.
• Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου.
• Η ασφαλιστική μας αγορά. Πόσο καλά την ξέρουμε;
• Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
• Προοπτικές του επαγγέλματος.
• Οι ορατοί και αόρατοι κίνδυνοι για την ανεξάρτητη διαμεσολάβηση.
• Συνεργασίες και Συνέργειες. Είναι λύση και αν ναι, με ποια μορφή;
• Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται σε 40 ευρώ και θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό ατόμων (15).

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 2312 201 003 ή συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής εδώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v