Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η ΑΧΑ φιλοδοξεί να γίνει «Digital Employer»

Ειδική εκδήλωση στο gazARTE, αφιερωμένη στην ψηφιακή ανάπτυξη και στους τρόπους που επενδύει σε αυτήν για να αλλάξει τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά πραγματοποίησε η AXA.

Η ΑΧΑ φιλοδοξεί να γίνει «Digital Employer»

Η ανάδειξη της ΑΧΑ ως κορυφαίας ασφαλιστικής στην ελληνική αγορά, βασίζεται μεταξύ άλλων σε μια σειρά από πρωτοβουλίες που η εταιρία υλοποιεί για τους ανθρώπους της. Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκε ένα ειδικό γεγονός στο gazARTE, αφιερωμένο στην ψηφιακή ανάπτυξη και τους τρόπους με τους οποίους η ΑΧΑ επενδύει σε αυτήν για να αλλάξει τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με επαγγελματίες ηθοποιούς να παρουσιάζουν τις σημαντικότερες επιτυχίες που η εταιρία έχει σημειώσει τα τελευταία δύο χρόνια μέσα από μικρής διάρκειας θεατρικά δρώμενα. Αυτά εστίασαν σε τρεις στρατηγικούς άξονες:

- Υπηρεσίες: αυτοματοποίηση σε εσωτερικές διαδικασίες, ανανέωση στα συστήματα και ενθάρρυνση στην ψηφιακή διαχείριση με στόχο την άμεση, εύκολη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.

- Περιβάλλον εργασίας: δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας με ευέλικτες δομές, που ευνοεί τη συνεργασία και την καινοτομία, παρακινεί τους ανθρώπους της εταιρίας να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να αναπτύξουν νέες ικανότητες. Δημιουργία extended / virtual teams, ψηφιακών meeting rooms και συστημάτων HR self-service.

- Επικοινωνία και διάχυση γνώσης: διάνοιξη νέων καναλιών επικοινωνίας και κοινωνικών δικτύων πέρα από τους «φυσικούς» περιορισμούς του χώρου και του χρόνου. Ενδεικτικές ενέργειες αποτελούν το Learning Management System της ΑΧΑ, η χρήση smartphone applications για επικοινωνία και εκπαίδευση, η αξιοποίηση των social media, η είσοδος της ΑΧΑ Ελλάδας στο παγκόσμιο shared workspace «ONE» του Ομίλου ΑΧΑ.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ κ. Άννα Μανιάτη δήλωσε: «Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ΑΧΑ προκύπτει κατά κύριο λόγο από τη δέσμευση, το πάθος, τον επαγγελματισμό και την καθημερινή κατάθεση ψυχής από όλα τα μέλη της. Μέσα από τις εσωτερικές μας διαδικασίες ακούμε τι χρειάζονται οι άνθρωποί μας και προχωράμε σε νέα βήματα που θα συνεχίσουν να μας κρατούν στην κορυφή της Ελλάδας για το εργασιακό μας περιβάλλον».

Στη συνέχεια ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ κ. Ερρίκος Μοάτσος παρουσίασε τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας για τη διετία 2015-2016, τοποθετώντας στο επίκεντρο της παρουσίασής του το γεγονός ότι η στρατηγική της ΑΧΑ έχει συνέπεια και συνέχεια, βασίζεται σε στοχευμένες αποφάσεις που έχουν ως γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών και των συνεργατών καθώς και τη δέσμευση των ανθρώπων της εταιρίας.

Ακολούθως οι κ. Βασίλης Τουλιάς και Θανάσης Βουρδουμπάς (Program Managers) παρουσίασαν μια σειρά από έργα που πρόκειται να υλοποιηθούν εντός της εταιρίας στο επόμενο διάστημα. Τα έργα αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνουν σημαντικά την προστιθέμενη αξία που θα προσφέρει η εταιρία στους ανθρώπους που την απαρτίζουν, στους συνεργάτες και στους πελάτες της.

Σημειώνεται ότι η ΑΧΑ βραβεύεται για το εργασιακό της περιβάλλον, τα συστήματα και τις διαδικασίες διαχείρισης, ανάπτυξης και απόδοσης ανθρώπινου δυναμικού από το Great Place to Work Institute και την KPMG τα τελευταία 4 χρόνια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v