Ελληνογερμανικό επιχειρηματικό σεμινάριο στις 21/9

Σεμινάριο επιχειρηματικής κουλτούρας, με στόχο την προώθηση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών, διοργανώνει το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Ελληνογερμανικό επιχειρηματικό σεμινάριο στις 21/9
Στρατηγικές διαπραγμάτευσης, σχεδιασμοί έργων, ανάδειξη πολιτισμικών αξιών, αποφυγή προκαταλήψεων και εκμετάλλευση τεχνικών επικοινωνίας, θα αποτελέσουν τις πέντε κύριες θεματικές ενότητες του δίγλωσσου workshop για την προώθηση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών, που οργανώνει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013 στην Αθήνα.

Πρόκειται για σεμινάριο που θα επικεντρωθεί στα βασικά σημεία της ελληνικής και γερμανικής επιχειρηματικής κουλτούρας, σε θεωρητικό, αλλά και πρακτικό επίπεδο και το οποίο απευθύνεται σε ελληνικές εταιρίες που επιδιώκουν να συνεργαστούν με γερμανικές επιχειρήσεις και οφείλουν να γνωρίζουν το πώς ακριβώς «λειτουργούν» οι Γερμανοί και, αντίστοιχα, σε γερμανικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και πρέπει να αντιλαμβάνονται το επιχειρηματικό γίγνεσθαι της χώρας μας.

Όπως σημειώνει το Επιμελητήριο, προκαταλήψεις, παρερμηνείες και διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας μπορούν να γίνουν εμπόδιο στην καλή συνεργασία μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών. Ως εκ τούτου, για να πετύχει κανείς επιχειρηματικά στην εκάστοτε άλλη χώρα πρέπει να πετύχει η (διαπολιτισμική) επικοινωνία.

Ο διάλογος και η ανταλλαγή εμπειριών θα αποτελέσουν τους δύο βασικούς άξονες οργάνωσης του σεμιναρίου, ώστε οι συμμετέχοντες σε αυτό να ανοίξουν καινοτόμους δρόμους συνεργειών και να προσδώσουν νέα ώθηση στην ελληνογερμανική συνεργασία.

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα εξεταστούν ειδικότερα οι εξής έννοιες:

- Επικοινωνία ώστε να γίνεται κατανοητό σε κάθε συνεργασία τι λέγεται και πώς εννοείται.

- Στρατηγικές διαπραγμάτευσης ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερα οι στόχοι και να διατηρούνται σε βάθος χρόνου οι σχέσεις.

- Σχεδιασμός έργων ώστε εξ αρχής να καθορίζεται το πλαίσιο της εκάστοτε συνεργασίας και να προσδιορίζονται τα περιθώρια ευελιξίας.

- Πολιτισμικές αξίες μιας επιχείρησης ώστε να καθίσταται εξ αρχής σαφές το ποιες είναι οι αξίες της, τα κίνητρα συνεισφοράς, οι αρμοδιότητες και η ιεραρχία.

- Προκαταλήψεις ώστε να αντιμετωπίζονται ή να μειώνονται ευκολότερα.

Σημειώνεται ότι χορηγοί του σεμιναρίου είναι οι Archirodon N.V., Elval Colour, LDK Consultants, MStR Law Firm, καθώς και η Εθνική Τράπεζα και χορηγός επικοινωνίας η Griechenlandzeitung.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v