Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Παρέμβαση Νεράτζη για προβλήματα λόγω σεισμού

Επιστολή στην ΕΕΤΤ, προκειμένου να εξετάσει αν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι συμμορφώθηκαν με τις σχετικές υποχρεώσεις της άδειάς τους, απέστειλε ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Τάσσος Νεράντζης, με αφορμή τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν στα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, μετά τον χθεσινό σεισμό.

Παρέμβαση Νεράτζη για προβλήματα λόγω σεισμού
Επιστολή στην ΕΕΤΤ, προκειμένου να εξετάσει αν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι συμμορφώθηκαν με τις σχετικές υποχρεώσεις της άδειάς τους, απέστειλε ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Τάσσος Νεράντζης, με αφορμή τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν στα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, μετά τον χθεσινό σεισμό.

Η επιστολή του υφυπουργού τ. Νεράτζη

”Κε Πρόεδρε,

Μετά τον χθεσινό σεισμό, διατυπώθηκαν παράπονα από καταναλωτές, σχετικά με την αδυναμία χρήσης των σταθερών και κινητών τηλεφώνων τους, όπως άλλωστε δημοσιεύθηκε και στον τύπο.

Το γεγονός αυτό καθ’ εαυτό, σε συνδυασμό και με την έκταση και την ένταση των επιπτώσεών του επί του κοινού, είναι σημαντικό και δύσκολα μπορεί ν’ αφήσει κανένα αδιάφορο.

Γι’ αυτό σας παρακαλώ, όπως εξετάσετε αν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι συμμορφώθηκαν με τις σχετικές υποχρεώσεις της άδειάς τους, καθώς και για τα αίτια του τεχνικού αυτού προβλήματος, διερευνώντας παράλληλα την δυνατότητα ελαχιστοποιήσεως επανάληψης παρόμοιων φαινομένων στο μέλλον, ειδικά σε περιπτώσεις, όπως του χθεσινού σεισμού, που καθιστούν επιτακτική την ανάγκη άμεσης επικοινωνίας.”

Σε ανακοινώσεις επίσης, προχώρησαν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας Cosmote και TIM αλλά και ο ΟΤΕ.

Ειδικότερα, ο ΟΤΕ ανακοίνωσε την Κυριακή 8 Ιανουρίου, ότι ούτε υπήρξε ούτε υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο τηλεπικοινωνιακό του δίκτυο από το σημερινό σεισμό. Κάποιες πρόσκαιρες και μεμονωμένες περιπτώσεις συμφόρησης δικτύου στις περιοχές της Σπάρτης, της Καλαμάτας και των Χανίων οφείλονταν στην υπερβολικά αυξημένη κίνηση.

Η Cosmote γνωστοποίησε σήμερα 9 Ιανουαρίου, ότι με επιτυχία και χωρίς τεχνικά προβλήματα ανταποκρίθηκε το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο στην αυξημένη κίνηση που παρουσιάστηκε σε όλη την Ελλάδα μετά τη σημερινή σεισμική δόνηση. Εξαιρετικά αυξημένη ήταν η κίνηση κυρίως στη Νότιο Ελλάδα και στις περιοχές κοντά στο επίκεντρο, όπου υπήρξαν μεμονωμένα και παροδικά περιστατικά κλήσεων που διεκπεραιώθηκαν με μικρή καθυστέρηση κατά τα πρώτα λεπτά μετά το σεισμό.

Τέλος, η TIM γνωστοποίησε χθες 8 Ιανουαρίου, ότι με βάση τα πρώτα στοιχεία που είχε στη διάθεσή της από το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου το οποίο παρακολουθεί σε 24ωρη βάση το τεχνικό δίκτυο και καταγράφει αναλυτικά την κίνηση, παρατηρήθηκαν τα εξής:



* Συνολικά το δίκτυο της ΤΙΜ δεν αντιμετώπισε προβλήματα παρά το γεγονός ότι η ζήτηση αυξήθηκε κατακόρυφα. Λόγω της αυξημένης ζήτησης υπήρξαν φαινόμενα συμφόρησης, τοπικά ωστόσο και περιορισμένης διάρκειας (περ. 5 λεπτών). Και στις περιπτώσεις αυτές οι χρήστες εξυπηρετήθηκαν από το πρώτο διαθέσιμο κανάλι χωρίς να υπάρξει περαιτέρω πρόβλημα επικοινωνίας.

* Από τη 13.30 ως και τις 14.15 σημειώθηκε 145% αύξηση στις κλήσεις σε σύγκριση με μία τυπική Κυριακή ενώ η αύξηση αυτή έφτασε το 242% από τη 13.45 ως και τις 14.00

* στη διάρκεια αυτού του ”καυτού” τετάρτου οι περιοχές που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στη ζήτηση ήταν κατά σειρά η Κρήτη όπου η ζήτηση αυξήθηκε κατά 630% για τα λίγα αυτά λεπτά, η Πελοπόννησος με αύξηση 390% και οι Κυκλάδες με αύξηση 360%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v