Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Lavipharm: Ηλεκτρονική Κάρτα Υγείας κι Ομορφιάς

Την Κάρτα Υγείας και Ομορφιάς +plus card δημιούργησε η Pharma Plus, θυγατρική του ομίλου Lavipharm. Η κάρτα κυκλοφορεί από το Νοέμβριο στα περισσότερα από τα συνεργαζόμενα φαρμακεία και μεταξύ άλλων επιβραβεύει τις αγορές.

Lavipharm: Ηλεκτρονική Κάρτα Υγείας κι Ομορφιάς
Την Κάρτα Υγείας και Ομορφιάς +plus card δημιούργησε η Pharma Plus, θυγατρική του ομίλου Lavipharm.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση πλαστική, ανθεκτική και εύχρηστη, η Κάρτα Πελατών της Pharma PLUS που κυκλοφορεί από το Νοέμβριο στα περισσότερα από τα συνεργαζόμενα φαρμακεία, όχι μόνο επιβραβεύει τις αγορές σε καλλυντικά και άλλα παραφαρμακευτικά προϊόντα, αλλά παρέχει πολλά προνόμια στους κατόχους της.

Η +plus card σε καμία περίπτωση δεν είναι πιστωτική. Ανταμείβει τις αγορές εκείνων που προτιμούν τα φαρμακεία Pharma PLUS για να προμηθευτούν προϊόντα υγείας και ομορφιάς.

Με τη συμπλήρωση πόντων (1€ = 5 πόντοι), οι κάτοχοι κερδίζουν προϊόντα φαρμακείου, ενώ οι παροχές της κάρτας δεν ισχύουν για αγορές φαρμάκων, σκευασμάτων σε προσφορά, αλλά και συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων που καθορίζονται από το φαρμακείο.

Παράλληλα, ο καταναλωτής, απολαμβάνει τα προνόμια που του παρέχονται μέσα από την +plus card , όπως ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα, δώρα, κληρώσεις και εκδηλώσεις των συνεργαζόμενων φαρμακείων Pharma PLUS.

Μέσα από την ενέργεια αυτή, ο φαρμακοποιός γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικός, καθώς εκμεταλλεύεται ενέργειες μάρκετινγκ που φέρνουν κοντά του μεγαλύτερο αριθμό ”πιστών πελατών”, χωρίς να χάνει το ιδιαίτερο βάρος της επιστημονικής συμβουλής του, η οποία τον διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Τέλος, στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως ο ρόλος της Pharma PLUS είναι να συμβάλλει ενεργά στην μεταμόρφωση του ελληνικού φαρμακείου και να συνεργάζεται στενά με το φαρμακοποιό, ώστε να τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από εναλλακτικά δίκτυα διανομής παραφαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v