Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

OTE: Χορηγοί σε συνέδριο για εξυπηρέτηση πελατών

Στο 1ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Νοεμβρίου 2005, στο Κτήμα Πεντελικόν, συμμετέχουν ως χορηγοί οι εταιρίες ΟΤΕ και Cosmote.

OTE: Χορηγοί σε συνέδριο για εξυπηρέτηση πελατών
Στο 1ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Νοεμβρίου 2005, στο Κτήμα Πεντελικόν, συμμετέχουν ως χορηγοί οι εταιρίες ΟΤΕ και Cosmote.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το 1ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών που γίνεται στη χώρα μας, θα χαιρετήσει η γενική διευθύντρια εταιρικών και οικιακών πελατών του ΟΤΕ, κα Σούλα Έβανς, η οποία θα συμμετάσχει και στη συζήτηση ”Στρατηγικός Σχεδιασμός Εξυπηρέτησης Πελατών” τη δεύτερη μέρα του συνεδρίου.

Ακόμη, στις 29 Νοεμβρίου ο διευθυντής πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών του ΟΤΕ, κ. Δημήτρης Βασιλείου, θα συμμετάσχει στη συζήτηση με θέμα ”Η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση στην Ελλάδα” παρουσιάζοντας τόσο την επιτυχημένη πορεία του ”11888”, Πληροφορίες Τηλεφωνικού Καταλόγου, όσο και του ”134”, του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.

Το ”11888” αντικατέστησε το γνωστό σε όλους 131 στις αρχές του 2005. Με 3 τηλεφωνικά κέντρα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, εξυπηρετεί 60.000.000 πελάτες ετησίως με μέσο χρόνο αναμονής λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.

Πρόσφατα το ”11888” εμπλουτίστηκε και προσφέρει πληροφορίες για όλα τα επαγγέλματα.

Το ”134” παρέχει, χωρίς χρέωση, υπηρεσίες ενημέρωσης και πώλησης για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ΟΤΕ. Τα 4 τηλεφωνικά του κέντρα δέχονται 5.000.000 κλήσεις ετησίως με τη συνολική ικανοποίηση των πελατών να ξεπερνάει το 95%. Απόδειξη της ποιότητας εξυπηρέτησης αποτελεί το βραβείο που απέσπασε το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ στο Grand Prix CRM 2004.

Εναρκτήριο χαιρετισμό στο συνέδριο θα απευθύνει και η διευθύντρια εταιρικών σχέσεων της Cosmote, κα Μαριλένα Φατσέα, κάνοντας αναφορά στην ιδιαίτερη σημασία που έχει η εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη στη σημερινή εποχή. Η Cosmote στηρίζει το 1ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών συμβάλλοντας δυναμικά στη διάχυση της γνώσης αναφορικά με τις αρχές και πρακτικές της εξυπηρέτησης πελατών.

Στελεχωμένο με έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό και εφοδιασμένο με την κατάλληλη τεχνολογική υποδομή, το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Cosmote παρέχει υψηλής ποιότητας υποστήριξη σε όλη την πελατειακή βάση της εταιρείας και διαχειρίζεται αποτελεσματικά περισσότερες από 20.000.000 επαφές το χρόνο.

Σήμερα, μετά από επτά χρόνια λειτουργίας, η Cosmote έχει επιτύχει τη δημιουργία αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, θέτοντας από την έναρξη της εμπορικής της λειτουργίας τον πελάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής της.

Στο διήμερο συνέδριο, το οποίο στοχεύει να αποτελέσει μοχλό επιτάχυνσης στη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουν προσκληθεί να καταθέσουν τις απόψεις τους σημαντικές προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων, ο πρώτος αντιπρόεδρος της amazon.com, κ. Bill Pryce, ο ”Guru” του Customer Experience Management, κ. Colin Shaw και ο Prof. Robert Johnston, καθηγητής Operations Management στο πανεπιστήμιο Warwick Business School της Μ. Βρετανίας.

Το συνέδριο οργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μη κερδοσκοπικό φορέα που σκοπεύει στην προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη και του πολίτη. Στο ΕΙΕΠ συμμετέχουν ηγετικές εταιρείες, πολυεθνικές και ελληνικές, καθώς και Ινστιτούτα και Οργανισμοί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v