ΟΛΠ: Σειρά μέτρων για την εξυπηρέτηση των επιβατών

Προσπάθειες για την την άνετη, γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού καταβάλλει ο ΟΛΠ σε συνεργασία με την ηγεσία και το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του με αφορμή δημοσιεύματα για την κατάσταση στο λιμάνι του Πειραιά τις τελευταίες ημέρες.

ΟΛΠ: Σειρά μέτρων για την εξυπηρέτηση των επιβατών
Προσπάθειες για την την άνετη, γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού καταβάλλει ο ΟΛΠ σε συνεργασία με την ηγεσία και το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την κατάσταση που δημιουργήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά τις τελευταίες ημέρες.

Ειδικότερα, η διοίκηση της Οργανισμού επισημαίνει ότι πριν την έναρξη της θερινής περιόδου προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες χωροθετήσεις, ασφαλτοστρώσεις και διαγραμμίσεις οδοστρωμάτων, καθάρισμα φρεατίων, αποφράξεις αγωγών, αντικατάσταση πινακίδων σήμανσης, επαναχρωμάτιση προκατασκευασμένων στοιχείων από σκυρόδεμα, επισκευή WC, αύξηση αριθμού χημικών τουαλετών, τοποθέτηση προκατασκευασμένων οικίσκων έκδοσης εισιτηρίων, βελτίωση δικτύων υποδομής (ηλεκτρικού ρεύματος, νερού, τηλεφώνου, πληροφορικής) κ.λ.π.

Παράλληλα, δρομολόγησε δωρεάν όλο το 24ωρο λεωφορεία με τακτικά δρομολόγια για τη μεταφορά των επιβατών από την Ακτή Τζελέπη (πύλη Ε-5, απέναντι από τον Ηλεκτρικό Σταθμό – ΗΣΑΠ) προς όλα τα απομακρυσμένα σημεία αναχώρησης πλοίων ακτοπλοΐας και αντίστροφα, καλύπτοντας και τις καθυστερημένες αφίξεις.

Επίσης, διέθεσε, εκτός των άλλων επιβατικών σταθμών, και την κλιματιζόμενη αίθουσα της Ακτής Βασιλειάδη για την εξυπηρέτηση των επιβατών με προορισμό τα Δωδεκάνησα, δωρεάν καθ’ όλο το 24ωρο, ενώ ενίσχυσε τα σημεία φωτισμού και αύξησε τα μέτρα καθαριότητας τόσο των χερσαίων, όσο και των θαλάσσιων χώρων του Κεντρικού Λιμένα.

Βελτίωσε τα μέτρα πληροφόρησης του κοινού, ακόμα και με την τοποθέτηση ειδικών πινακίδων στα λεωφορεία, αλλά και σε κεντρικά σημεία του λιμανιού.

Επισημαίνεται ότι κατά το μήνα Ιούλιο 2005 αυξήθηκε η επιβατική κίνηση κατά 20% σε σύγκριση με τον Ιούλιο 2004, δηλαδή αναχώρησαν από το λιμάνι του Πειραιά 1.020.000 επιβάτες, 130.000 οχήματα, 23.000 φορτηγά και 35.000 δίκυκλα, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα απολύτως πρόβλημα.

Στην κίνηση αυτή πρέπει να προστεθούν οι ανάλογες αφίξεις, αλλά και η εξυπηρέτηση χιλιάδων επισκεπτών κρουαζιέρας, καθώς και εκατομμυρίων επιβατών της γραμμής του Πορθμείου Πέραμα – Σαλαμίνας.

Όπως επισημαίνει ο ΟΛΠ, η πρόσφατη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού προκλήθηκε από την καθυστέρηση αναχώρησης, λόγω μηχανικής βλάβης, δύο πλοίων και από τη μη έγκαιρη ενημέρωση από συγκεκριμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες, στις οποίες ήδη το Υ.Ε.Ν. έχει επιβάλει αυστηρά πρόστιμα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v