Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

HOL: Μείωση έως 80% στις χρεώσεις της DolphinCard

Μεγάλες μειώσεις έως και 80% στις χρεώσεις τηλεφωνίας της DolphinCard και παράταση της προσφοράς για διπλάσιο χρόνο πρόσβασης στο Internet έως τις 15 Απριλίου 2005 παρέχει στους πελάτες της η Hellas On Line.

HOL: Μείωση έως 80% στις χρεώσεις της DolphinCard
Μεγάλες μειώσεις έως και 80% στις χρεώσεις τηλεφωνίας της DolphinCard και παράταση της προσφοράς για διπλάσιο χρόνο πρόσβασης στο Internet έως τις 15 Απριλίου 2005 παρέχει στους πελάτες της η Hellas On Line.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Hellas On Line, πολύ σημαντικές μειώσεις στις χρεώσεις τηλεφωνίας που ξεκινούν από 20% και φτάνουν μέχρι και το 80 ισχύουν για την DolphinCard, την κάρτα Internet και τηλεφωνίας της Hellas On Line.

Σημειώνεται, πως με αυτές τις μειώσεις η DolphinCard αποτελεί για πολλούς προορισμούς την οικονομικότερη επιλογή στην τηλεφωνία μέσω κάρτας στην ελληνική αγορά.

Παράλληλα, παρατείνεται ως τις 15 Απριλίου 2005 η προσφορά για διπλάσιο χρόνο πρόσβασης στο Internet για τους χρήστες της κάρτας.

Έτσι, τα 10 ευρώ της αξίας της DolphinCard παρέχουν αντί για 20, 40 ώρες πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, οι μειώσεις τιμών είναι ιδιαίτερα σημαντικές και για προορισμούς, όπως οι κλήσεις σε χώρες της Ε.Ε. (-20%), στη Μεγάλη Βρετανία (-35,4%) και τις ΗΠΑ (-35,4%).

Τονίζεται στην ανακοίνωση, πως η Hellas On Line προωθεί την DollphinCard μέσα από το δίκτυο μεταπωλητών της και των καταστημάτων πληροφορικής (retail), με τα οποία συνεργάζεται σε όλη την Ελλάδα, αλλά και μέσα από τα παραδοσιακά σημεία πώλησης όπως περίπτερα και καταστήματα λιανικής.

Επίσης, αναφέρεται πως η κάρτα απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες που τους ενδιαφέρει να έχουν ελεγχόμενη αγοραστική κατανάλωση και χαμηλές χρεώσεις στην τηλεφωνική τους επικοινωνία με το εξωτερικό, καθώς και πρόσβαση στο Internet, με ευκολία και χωρίς πολλές διαδικασίες.

Τέλος, σημειώνεται πως ο χρήστης της DolphinCard εξασφαλίζει ποιότητα στην επικοινωνία, χαμηλές χρεώσεις, και τηλεφωνική εξυπηρέτηση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της HOL, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.

* Αναλυτικά οι μειώσεις στις χρεώσεις της DolphinCard ανά χώρα, δημοσιεύονται στη δεξιά στήλη: ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v