Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tellas: Νέα υπηρεσία Tellas Polis 300

Τη νέα υπηρεσία Tellas Polis 300, η οποία καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών στις αστικές κλήσεις και εγκαινιάζει ένα νέο, απλό και κατανοητό τρόπο χρέωσης, γνωστοποίησε η Tellas.

Tellas: Νέα υπηρεσία Tellas Polis 300
Τη νέα υπηρεσία Tellas Polis 300, η οποία καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών στις αστικές κλήσεις και εγκαινιάζει ένα νέο, απλό και κατανοητό τρόπο χρέωσης, γνωστοποίησε η Tellas.

Ειδικότερα, με την υπηρεσία Tellas Polis 300, οι καταναλωτές μπορούν πληρώνοντας μόνο 6 ευρώ κάθε μήνα να πραγματοποιούν 300 ολόκληρα λεπτά αστικών κλήσεων το μήνα (10 ώρες σε κάθε λογαριασμό) ανεξάρτητα από την ώρα ή τη μέρα κατά την οποία γίνεται η κλήση.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Tellas, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αυτού του πρωτοποριακού τιμολογιακού πακέτου είναι ότι δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να υπολογίζει πάντα ακριβώς πόσο θα ξοδεύει στις αστικές κλήσεις.

Σημειώνεται, πως οι καταναλωτές, που συνδυάζουν την υπηρεσία Tellas Polis 300 με τη δωρεάν Υπηρεσία Προεπιλογής φορέα, επωφελούνται επιπλέον με 60 λεπτά δωρεάν αστικών κλήσεων σε κάθε λογαριασμό.

Όπως επισήμανε ο κ. Ε. Παπαζιάνης, διευθυντής marketing και ρυθμιστικών θεμάτων της Tellas, τόνισε: ”Οι αστικές κλήσεις αποτελούν την πλειοψηφία (περίπου 70%) των κλήσεων στο λογαριασμό του μέσου καταναλωτή. Η Tellas με τη νέα υπηρεσία Tellas Polis 300 καλύπτει την ανάγκη για απλή και ξεκάθαρη χρέωση στις αστικές κλήσεις, ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει ακριβώς τι ξοδεύει χωρίς να μπαίνει στη διαδικασία πράξεων και αναλύσεων.”

Τονίζεται, επιπλέον, ότι σε λιγότερο από δύο χρόνια η Τellas έχει διαγράψει πρωταγωνιστική πορεία και σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο εναλλακτικό τηλεπικοινωνιακό φορέα στην Ελλάδα.

Επίσης, αναφέρεται, πως η Tellas ήταν η πρώτη εταιρία, που παρείχε στο ελληνικό κοινό πρωτοποριακές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, υπηρεσίες πρόσβασης στο Internet, συνδυασμένες υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet, καθώς και ευρυζωνικές υπηρεσίες, σε ανταγωνιστικές τιμές για όλα τα τμήματα αγορών, οικιακούς χρήστες, επαγγελματίες, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Το 2004 η Tellas εξακολούθησε να διευρύνει το πορτφόλιο των πρωτοποριακών υπηρεσιών της, τόσο στη σταθερή τηλεφωνία, όσο και στο Internet.

Ειδικότερα, η εταιρία παρουσίασε το BRAVO, το πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης όλων των συνδρομητών της Tellas που κάνουν χρήση των υπηρεσιών Free Internet και Free Internet Premium.

Όπως υπογραμμίζεται από τη διοίκηση της Tellas, πρωταρχικός στόχος της εταιρίας για το 2005 είναι να συμβάλει αποφασιστικά ώστε οι ευρυζωνικές υπηρεσίες να καταστούν εύκολες και προσιτές για όλους.

Σημειώνεται, πως η Tellas εισάγει μία καινούργια, διαφορετική και πραγματικά φιλική προς το χρήστη προσέγγιση της Ευρυζωνικότητας, και στοχεύει στην ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ώστε να προσεγγίσει τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Τέλος, αναφέρεται, πως προς αυτήν την κατεύθυνση, η Tellas παρουσίασε πρόσφατα την νέα πρωτοποριακή υπηρεσία ADSL με σταθερή χρέωση ”izi by Tellas”, που απολαμβάνει θερμής αποδοχής από το κοινό, με διαρκώς αυξανόμενο αριθμό αιτήσεων ενεργοποίησης σε καθημερινή βάση. Η ανταπόκριση του κοινού αποδίδεται στο γεγονός ότι το ”izi by Tellas” αποτελεί την ευκολότερη διαδικασία πρόσβασης στο Internet, ενώ συνδυάζει την πιο ολοκληρωμένη και οικονομική λύση για άμεση πρόσβαση στο Internet σε υψηλές ταχύτητες.

Αναλυτικά, οι χρεώσεις του Tellas Polis 300 στο ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v