Νέα εξειδικευμένη λύση CRM από Info-Quest

Ενα νέο εργαλείο, το PeopleSoft 8 CRM for Communications που ανήκει στη σειρά λύσεων CRM, και προσφέρει τη δυνατότητα στους τηλεπικοινωνιαόύς οργανισμούς να διαχειριστούν αποδοτικότερα τη πελατειακή τους βάση, ανακοίνωσε η Info-Quest.

Νέα εξειδικευμένη λύση CRM  από Info-Quest
Η Info-Quest, σχεδιάζει και υλοποιεί ολοκληρωμένες λύσεις Customer Relationship Management, που δίνουν τη δυνατότητα στους Τηλεπικοινωνιακούς Οργανισμούς να διαχειριστούν με τον πλέον ολοκληρωμένο και αποδοτικό τρόπο τις σχέσεις τους με την πελατειακή τους βάση, να προωθήσουν ταχύτατα και αποτελεσματικά νέες υπηρεσίες και προϊόντα στην αγορά και να ανταποκριθούν με ευελιξία σε νέα δεδομένα, βελτιώνοντας παράλληλα το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν, αλλά και την κερδοφορία τους.

Οι λύσεις της Info-Quest αξιοποιούν τις μοναδικές δυνατότητες του PeopleSoft 8 CRM for Communications, της νέας, εξειδικευμένης λύσης CRM, που ανακοίνωσε πρόσφατα η PeopleSoft Inc. Το PeopleSoft 8 CRM for Communications, εξασφαλίζει, την ταχύτερη προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, την επιτάχυνση εκτέλεσης παραγγελιών και ενεργοποίησης νέων συνδέσεων, τη δημιουργία σύνθετων πακέτων προϊόντων και υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται σε εξειδικευμένες ομάδες πελατών.

Επίσης, την διαχείριση της διάθεσης αριθμών σε πραγματικό χρόνο, την ολοκλήρωση με Billing συστήματα για τη διαχείριση λογαριασμών, χρεώσεων, πιστώσεων, την άμεση ανταπόκριση στις απαιτήσεις των πελατών, μέσω της αξιοποίησης ολοκληρωμένης βάσης γνώσεων, την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, καθώς και την αυτοεξυπηρέτησή τους μέσω του internet, με τη δημιουργία εξατομικευμένων portals.

Tα εργαλεία επιχειρησιακής ευφυίας -CRM Analytics- που ενσωματώνει η πλατφόρμα, εξασφαλίζουν ανά πάσα στιγμή τη διάθεση όλων των απαραίτητων ποιοτικών & ποσοτικών πληροφοριών που σχετίζονται με τους πελάτες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, παρέχοντας τη δυνατότητα διερεύνησης και ανάλυσης της πελατειακής συμπεριφοράς, παρακολούθησης της κερδοφορίας, και επιτρέποντας την στοχευόμενη προώθηση νέων πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Η ανοικτή, ευέλικτη, web-based αρχιτεκτονική της πλατφόρμας, επιτρέπει την απρόσκοπτη ολοκλήρωση με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι Τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί (ERP, billing systems κλπ), την ταχύτατη υλοποίηση και αξιοποίηση της εφαρμογής, καθώς και την άμεση προσαρμογή στις νέες ανάγκες του Οργανισμού, εξασφαλίζοντας την υψηλή απόδοση της επένδυσης.

Οι ολοκληρωμένες λύσεις CRM της Info-Quest, σχεδιάζονται και υλοποιούνται από την Decision Systems Integration, 100% θυγατρικής της εταιρίας, που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη επιχειρηματικών εφαρμογών υψηλής προστιθέμενης αξίας στην Ελληνική αγορά. Η Decision, κατέχει πρωταγωνιστική θέση στην ελληνική αγορά CRM, έχοντας υλοποιήσει σημαντικότατα έργα για μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς του ιδιωτικού & του δημόσιου τομέα. Ιδιαίτερα στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, η εταιρία έχει υλοποιήσει τα συστήματα CRM της Unifon και της Q-Telecom.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v