Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βράβευση της Tellas για το CRM

Στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Tellas απονεμήθηκε το βραβείο ”Silver Teleperformance CRM Grand Prix 2004” στην κατηγορία ”Μεγάλα Τηλεφωνικά Κέντρα” (Large Call Centers).

Βράβευση της Tellas για το CRM
Στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Tellas απονεμήθηκε το βραβείο ”Silver Teleperformance CRM Grand Prix 2004” στην κατηγορία ”Μεγάλα Τηλεφωνικά Κέντρα” (Large Call Centers).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Tellas, o διαγωνισμός ”CRM Grand Prix 2004”, που αποτελεί παγκόσμιο σημείο αναφοράς στη διαχείριση πελατών από απόσταση και την ανάδειξη των κορυφαίων παρόχων εξυπηρέτησης πελατών, διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες παγκοσμίως και διοργανώνεται στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas.

Σημειώνεται, πως οι υποψήφιες εταιρίες συμμετείχαν σε έρευνα, απαντώντας σε σειρά τηλεφωνημάτων και e-mails χωρίς να γνωρίζουν ότι αξιολογούνταν (mystery calls).

Αναλυτικότερα, έγινε χρήση πολλαπλών σεναρίων με στόχο την αξιολόγηση κάθε φορά του επιπέδου ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας, με βάση έναν αριθμό συγκεκριμένων κριτηρίων: την ταχύτητα απάντησης κάθε αιτήματος, την ποιότητα χαιρετισμού, το επίπεδο της προβαλλόμενης γνώσης του προϊόντος/υπηρεσίας, την ικανότητα ακρόασης και αποτελεσματικής απάντησης, καθώς και τη συνολική αντιμετώπιση των πελατών.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, η επίσημη τελετή απονομής των βραβείων έγινε την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2004, στο Athenaeum Intercontinental Hotel.

Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της Tellas, κα Βήνα Τζοτζολάκη, η οποία ανέφερε: ”Το βραβείο αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της μεγάλης σημασίας, που δίνει η Tellas στην εξυπηρέτηση των πελατών της. Η απόκτηση ενός πελάτη αποτελεί απλώς το πρώτο βήμα, η μακρόχρονη όμως ικανοποίησή του αποτελεί το σημαντικότερο σημείο, το οποίο απαιτεί απόλυτη αφοσίωση και πραγματική δέσμευση”.

Επιπλόεν, διευκρίνισε, πως ”το τηλεφωνικό κέντρο 13800 λειτουργεί όλες τις ώρες και ημέρες προκειμένου να δώσει απαντήσεις σε όλες τις απορίες, που μπορεί να έχουν οι πελάτες μας. Ο πραγματικός δικαιούχος, λοιπόν, αυτού του βραβείου είναι οι πελάτες της Tellas και η ομάδα CRM της Tellas.”

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v