Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ:Οι δράσεις στο πλαίσιο της ολυμπιακής χορηγίας

Το πολυσύνθετο και στοχευμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών και εμπορικών δράσεων, που πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και τα πρωτοποριακά προϊόντα με τα οποία εμπλούτισαν τις υπηρεσίες τους, παρουσίασαν οι χορηγοί ΟΤΕ – Cosmote.

ΟΤΕ:Οι δράσεις στο πλαίσιο της ολυμπιακής χορηγίας
Mε την επιτυχή ολοκλήρωση των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, ο OTE και η Cosmote, Μεγάλοι Εθνικοί Χορηγοί της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης, απέδειξαν, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, ότι μπορούν να ξεπερνούν τους υψηλούς στόχους που θέτουν συμβάλλοντας στο μεγαλύτερο εγχείρημα που ανέλαβε η χώρα μας.

Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, έχοντας πάρει άριστα στο ιδιαίτερα απαιτητικό για τα παγκόσμια δεδομένα έργο της τηλεπικοινωνιακής κάλυψης των Ολυμπιακών Αγώνων, ο ΟΤΕ και η Cosmote πραγματοποίησαν, με επίκεντρο την Ολυμπιακή Χορηγία, ένα πολυσύνθετο και στοχευμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών και εμπορικών δράσεων, επίσης με απόλυτη επιτυχία.

Μέσα από τα ολοκληρωμένα προγράμματά τους πριν και κατά τη διάρκεια των Αγώνων, ο ΟΤΕ και η Cosmote κατάφεραν να αναδείξουν τα Ολυμπιακά ιδεώδη και να μεταφέρουν τις αξίες του ”ευ αγωνίζεσθαι”, της συμμετοχής και της συναδέλφωσης σε ολόκληρο τον κόσμο. Παράλληλα, εξυπηρέτησαν άριστα την Ολυμπιακή Οικογένεια και ανέδειξαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πρωτοποριακά προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Με στόχο να διασφαλίσουν αδιάλειπτη επικοινωνία και υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στο σύνολο των πελατών τους, σε 16.000 αθλητές και συνοδούς τους, σε δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο, σε ολόκληρη την Ολυμπιακή Οικογένεια καθώς και στους 48.000 εθελοντές που έλαβαν μέρος στη μεγάλη γιορτή, ο ΟΤΕ και η Cosmote ενίσχυσαν σημαντικά το εμπορικό τους δίκτυο, δημιουργώντας νέα σημεία εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών.

Οι δυο εταιρίες είχαν παρουσία στο σύνολο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των μη αγωνιστικών εγκαταστάσεων όπως το Ολυμπιακό χωριό, το Βασικό Κέντρο Τύπου (MPC), το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης (IBC) καθώς και το Ζάππειο Μέγαρο, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες μέσω Αυτόματων Πωλητών, διακεκριμένων σημείων εξυπηρέτησης για το διαπιστευμένο κοινό (help desks), εξειδικευμένων καταστημάτων και ειδικών περιπτέρων ενημέρωσης.

Μεταφέροντας το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων, η ”Αθλόπολις” το πρωτοποριακό τεχνολογικό πρόγραμμα του ΟΤΕ και της Cosmote, έπειτα από οδοιπορικό τριών και πλέον ετών σε 50 πόλεις της Ελλάδας, αγκυροβόλησε στο Πάρκο των Ολυμπιακών Χορηγών, Water Plaza, στο Φάληρο.

Για 17 ολόκληρες ”Ολυμπιακές ημέρες” περισσότεροι από 200.000 ανώνυμοι και επώνυμοι επισκέπτες από την Ελλάδα αλλά και ολόκληρο τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις Ολυμπιακές αξίες και να απολαύσουν μία μοναδική περιήγηση, συμμετέχοντας παράλληλα σε πολλά καλλιτεχνικά δρώμενα που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Water Plaza.

Τη μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς και την απαράμιλλη ελληνική φιλοξενία, είχαν οι 3.500 προσκεκλημένοι του ΟΤΕ και της Cosmote. Οι δυο εταιρίες, συμβάλλοντας στο μεγαλύτερο εθνικό εγχείρημα αλλά και στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που διανοίγονται για τον Όμιλο ΟΤΕ και τη χώρα μας με αφορμή τους Αγώνες, φιλοξένησαν μεταξύ άλλων και σημαντικούς εκπροσώπους του επιχειρηματικού και οικονομικού χώρου.

Από την ανάληψη της Ολυμπιακής Χορηγίας, το 2001, έως και την ολοκλήρωση των Αγώνων, ο OTE και η Cosmote στάθηκαν στο πλευρό Ελλήνων αθλητών, προσφέροντας την αμέριστη συμπαράστασή τους στους Ολυμπιονίκες Πύρρο Δήμα (άρση βαρών) και Τασούλα Κελεσίδου (δισκοβολία), οι μεγαλειώδεις διακρίσεις των οποίων έκαναν υπερήφανη ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς και σε φερέλπιδες αθλητές όπως ο Λούης Τσάτουμας που συμμετείχε στους προκριματικούς του άλματος εις ύψος.

Το Ολυμπιακό όνειρο έζησε επίσης η Εθνική Ομάδα Βόλεϊ, με χορηγό τον ΟΤΕ, η οποία προκρίθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στα προημιτελικά του Ολυμπιακού Τουρνουά, κατακτώντας τελικά την 5η θέση. Ο Ιωάννης Γαβριηλίδης, ένα από τα παιδιά του ΟΤΕ που ενισχύθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος για τα παιδιά των εργαζομένων με συμμετοχή σε Εθνικές Ομάδες Ολυμπιακών Αθλημάτων, αναδείχθηκε έβδομος Ολυμπιονίκης στον τελικό των Συγχρονισμένων Καταδύσεων από πλατφόρμα 10 μέτρων.

Η Cosmote υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης στοχεύοντας στην προβολή του Ολυμπιακού ιδεώδους, την ενίσχυση της εταιρικής της ταυτότητας καθώς και στην εξοικείωση των πελατών της και των επισκεπτών της χώρας με τις πρωτοποριακές υπηρεσίες που διέθεσε η εταιρία ειδικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Στο πλαίσιο της Ολυμπιακής της Χορηγίας, η Cosmote υποστήριξε το πρόγραμμα εθελοντισμού ”Δείξε τους την Αθήνα που αγαπάς” του δήμου Αθηναίων, στο οποίο συμμετείχαν 3.000 εθελοντές, προσφέροντας ενημέρωση μέσα από τις προηγμένες υπηρεσίες i-mode σε περισσότερους από 253.000 ξένους επισκέπτες.

Περίπτερα ενημέρωσης με κάθε χρήσιμη πληροφορία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες τοποθέτησε η Cosmote και στο δήμο Πειραιά, συγκεντρώνοντας πάνω από 55.000 επισκέπτες. Τις μοναδικές δυνατότητες του δημοφιλέστερου Internet κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και οι 81.000 επισκέπτες του πρωτοποριακού πολυχώρου i-mode που δημιούργησε η εταιρία στο Θησείο, σε μια από τις πλέον ιστορικές αλλά και πολυσύχναστες περιοχές της Αθήνας.

Τις αξίες της συμμετοχής και της παγκοσμιότητας μέσα από τη μουσική, μετέφερε σε όλη τη χώρα η Cosmote με τη ”Γιορτή του Κόσμου στην Ελλάδα” η οποία φιλοξενήθηκε σε πέντε μεγάλες πόλεις προσελκύοντας πλήθος Ελλήνων αλλά και ξένων επισκεπτών. Παράλληλα, με στόχο να προάγει τα υψηλά ιδεώδη της ευγενούς άμιλλας και του αγωνιστικού πνεύματος, η Cosmote υποστήριξε την Πανελλήνια Μαθητιάδα Αθλητισμού και Πολιτισμού, μια αθλητική γιορτή που βασίζεται στη φιλοσοφία των Ολυμπιακών Αγώνων και στην οποία συμμετείχαν 1.200 μαθητές από κάθε γωνιά της χώρας.

Η Cosmote, είχε επίσης την τιμή να συμμετέχει ενεργά στα σημαντικά πολιτιστικά δρώμενα που περιέβαλαν την πανανθρώπινη γιορτή των Ολυμπιακών Αγώνων, στηρίζοντας την έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης ”Έξι Κορυφαίοι Γλύπτες συνομιλούν με τον Άνθρωπο” καθώς επίσης την έκθεση της Εθνικής Γλυπτοθήκης ”Χρήστος Καπράλος, Αναφορά στην Ολυμπία – Γλυπτική σε ξύλο” η οποία διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας.

Ο ΟΤΕ, με στόχο να φέρει την ατμόσφαιρα των Ολυμπιακών Αγώνων πιο κοντά στους φίλους του Διαδικτύου, παρουσίασε ένα Ολυμπιακό microsite, στη διεύθυνση www.ote.gr, όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σύντομα και περιεκτικά σχετικά με την τηλεπικοινωνιακή υποδομή, τη συμμετοχή των ανθρώπων του ΟΤΕ στη Λαμπαδηδρομία, το πρόγραμμα ”Αθλόπολις” ή ακόμα να δώσουν Ολυμπιακό χρώμα στον υπολογιστή τους με μια σειρά μοναδικών wallpapers.

Από τον Απρίλιο του 2004 το Ολυμπιακό microsite του ΟΤΕ δέχθηκε περισσότερες από 1,5 εκατ. επισκέψεις, το 35% των οποίων από το εξωτερικό. Άλλες ενέργειες που χαρακτηρίζονταν από το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων ήταν η κυκλοφορία τηλεφωνικών συσκευών με τις Ολυμπιακές μασκότ καθώς και μιας συλλεκτικής σειράς τηλεκαρτών με τον Φοίβο και την Αθηνά σε Ολυμπιακά αγωνίσματα.

Μέσα από τις παραπάνω δράσεις, και συνδυάζοντας την εθνική τους ταυτότητα με την Ολυμπιακή Χορηγία, ο ΟΤΕ και η Cosmote ενίσχυσαν το μήνυμα της γιορτής της ειρήνης και του πολιτισμού, την επικοινωνία των ανθρώπων και των λαών, συνεισφέροντας στην επιτυχία των μοναδικών Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v