Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΤΕ: Βραβείο Αριστείας για το Contact Center

Βραβείο Αριστείας κατέκτησε η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, στον ετήσιο διαγωνισμό του Διεθνούς Οργανισμού Contact Center World, στην κατηγορία “Best Outbound Campaign”.

ΕΤΕ: Βραβείο Αριστείας για το Contact Center
Βραβείο Αριστείας κατέκτησε η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, στον ετήσιο διαγωνισμό του Διεθνούς Οργανισμού Contact Center World, στην κατηγορία “Best Outbound Campaign”.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση για το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την προηγμένη λειτουργική και τεχνολογική υποδομή της Τράπεζας.

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός διεξήχθη τον Ιούνιο στο Λονδίνο, με τη συμμετοχή πολυεθνικών εταιριών με παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου. Αξίζει να αναφερθεί ότι για το σχετικό βραβείο, η Εθνική Τράπεζα διαγωνίσθηκε με άλλους διεθνείς οργανισμούς της περιοχής, για την ποιότητα και πληρότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι
Barclays Bank και Volkswagen.

Οπως επισημαίνεται, ο οργανισμός Contact Center World είναι ένας διεθνής οργανισμός που παρακολουθεί την αγορά των Contact Centers από το 1999 και στον οποίο σήμερα συμμετέχουν περισσότερα από 120.000 μέλη.

Τέλος, τονίζεται, ότι η διεθνής αυτή αναγνώριση, επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική της Τράπεζας σε επενδύσεις και επιχειρηματικές αποφάσεις για τη συνεχή εξέλιξη των σύγχρονων εναλλακτικών της δικτύων και πρακτικών, με κύρια προτεραιότητα την ολοκληρωμένη και αποτελεσματική επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v