Φλερτ του ομίλου Volkswagen με τα ψηφιακά προϊόντα

H γερμανική εταιρεία δημιούργησε ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» για την ταχεία ανάπτυξη ψηφιακών προτύπων.

  • In2life.gr
Φλερτ του ομίλου Volkswagen με τα ψηφιακά προϊόντα

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab).

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο in2life.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v