Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η ABC λανσάρει την εφαρμογή Merit Loyalty Suite

Τη σουίτα εφαρμογών Merit Loyalty Suite λανσάρει στην αγορά η ABC Professional Services, τονίζοντας ότι συμβάλλει αποτελεσματικά στην τμηματοποίηση μίας επιχείρησης. Η προώθηση του προϊόντος αποτελεί τον κυριότερο στόχο της συνεργασίας της ABC με την Axiom Consulting.

Η ABC λανσάρει την εφαρμογή Merit Loyalty Suite
Τη σουίτα εφαρμογών Merit Loyalty Suite λανσάρει στην αγορά η ABC Professional Services ανακοινώνοντας ότι συμβάλλει αποτελεσματικά στην τμηματοποίηση μίας επιχείρησης, στοχεύοντας στη μεγαλύτερη κερδοφορία της και κατ΄επέκταση στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της.

Πρόκειται, όπως εξηγεί η εταιρία, για μία συλλογή έξυπνων εργαλείων και μεθοδολογιών, που συνεργάζονται σε μια ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική τόσο για την ανάπτυξη σχεδίων πιστότητας όσο και για την αξιοποίηση μεγάλου όγκου πληροφορίας.

Παράλληλα, η ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική της υποστηρίζει την υλοποίηση σχεδίων πιστότητας για εταιρίες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς τής αγοράς, όπως είναι το λιανικό εμπόριο (εταιρίες τροφίμων, μόδας, καλλυντικών), ο τραπεζικός χώρος, οι εταιρίες πετρελαιοειδών, οι αεροπορικές εταιρίες καθώς και οι εταιρίες αναψυχής.

Ειδικότερα, το σύστημα Merit Base παρέχει την κεντρική διαχείριση προγραμμάτων πιστότητας, διατηρώντας μηχανισμούς διαχείρισης λογαριασμών πελατών και προωθητικών σχεδίων.

Επιπλέον, συνεργάζεται με πληθώρα συστημάτων για τη συλλογή και μετατροπή δεδομένων από τις συναλλαγές των πελατών, σε ομοιογενή πληροφορία για την αγοραστική συμπεριφορά του πελάτη.

Στην κατεύθυνση αυτή, επισημαίνει η ABC, τα συστήματα Merit Industry Modules προσφέρουν τεχνολογίες και εξειδικευμένα προγράμματα προσαρμογής με συστήματα καταγραφής συναλλαγών για διάφορες αγορές, όπως είναι τα ταμιακά συστήματα στο λιανικό εμπόριο, τα τερματικά μεταφοράς οικονομικών συναλλαγών στον τραπεζικό τομέα, τα συστήματα κρατήσεων για αερογραμμές και ακόμα οι αντλίες καυσίμων για τις εταιρίες πετρελαιοειδών.

Κάθε λειτουργικό μέρος υποστηρίζει τις μοναδικές ανάγκες της καθεμίας αγοράς σε σχέση με την αναγνώριση και την καταγραφή πελατών, όπως και τη δημιουργία ελκυστικών προωθητικών σχεδίων.

Σύμφωνα με την ABC, ένα εργαλείο δυναμικής τμηματοποίησης της αγοράς, με βάση τα δημογραφικά στοιχεία ή τα δεδομένα τής αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών είναι και το Merit Customer Category Management (CCM).

Η στενή σύνδεση του Merit CCM με τη σουίτα εφαρμογών Merit, καθιστά δυνατή τη χρησιμοποίηση των αποτελεσμάτων τής τμηματοποίησης του Merit CCM από τα προωθητικά συστήματα του Merit, καθώς και τη χρησιμοποίηση των αποτελεσμάτων των προωθητικών σχεδίων από το Merit CCM για περαιτέρω αναλύσεις.

Τέλος, σύμφωνα με την εταιρία, τα Merit Externall Interfaces παρέχουν δυνατότητες σύνδεσης με εξωτερικές εφαρμογές για CRM, data warehousing και ηλεκτρονικά κανάλια.

Η προώθηση και η διανομή του προϊόντος Merit Loyalty Suite αποτελεί τον κυριότερο στόχο τής στρατηγικής συνεργασίας της ABC με την Axiom Consulting.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v