Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Χορηγός στο συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών

Για τρίτη συνεχή χρονιά, ο ΟΤΕ και η COSMOTE στήριξαν, ως χορηγοί, το Συνέδριο Κορυφής Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Athens Hilton, με θέμα ”Driving Performance through Customer Loyalty”.

ΟΤΕ: Χορηγός στο συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών
Για τρίτη συνεχή χρονιά, ο ΟΤΕ και η COSMOTE στήριξαν, ως χορηγοί, το Συνέδριο Κορυφής Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε στις 27 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Athens Hilton, με θέμα ”Driving Performance through Customer Loyalty”.

Στο 3ο Συνέδριο Κορυφής Εξυπηρέτησης Πελατών συμμετείχαν επιχειρηματίες και καταξιωμένα στελέχη εταιρειών από όλους τους κλάδους της οικονομίας, καθώς και επιστήμονες από το χώρο εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι παρουσίασαν τις σύγχρονες εξελίξεις στις πρακτικές της αφοσίωσης και διατήρησης πελατών. Βασικός εισηγητής του συνεδρίου ήταν ο διεθνούς φήμης σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα πιστότητας, εξυπηρέτησης πελατών και ποιότητας πελατειακών σχέσεων, κ. Fred Reichheld.

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE, ως ιδρυτικά μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, δίνουν καθημερινά προτεραιότητα στην εκπαίδευση και κατάρτιση των ανθρώπων τους, με στόχο την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη. Πιστές στη στρατηγική τους για συνεχή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών, επιβεβαιώνουν, με τη συμμετοχή τους στο συνέδριο, το έντονο ενδιαφέρον τους για τα επιχειρηματικά δρώμενα της χώρας.

Χορηγός του 3ου Συνεδρίου Κορυφής Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν και η e-value, εταιρεία Contact Center και Customer Relationship Management του Ομίλου ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Το συνέδριο οργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μη κερδοσκοπικό φορέα που αποσκοπεί στην προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη και του πολίτη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v