Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tellas: Διάκριση για το Tellas Zisto

Με δύο βραβεία ERMIS GOLD βραβεύτηκε το Tellas Zisto στα φετινά ERMIS AWARDS. Το ERMIS GOLD 2007 στην ενότητα Ermis Production -υποκατηγορία Τηλεφωνία/ Πληροφορική/ Ηλεκτρονικός Εξοπλισμός Γραφείου και Σχετικά Καταστήματα/ Υπηρεσίες- αφορούσε στη διαφημιστική ταινία του Tellas Zisto με τίτλο Διόδια.

Tellas: Διάκριση για το Tellas Zisto
Με δύο βραβεία ERMIS GOLD βραβεύτηκε το Tellas Zisto στα φετινά ERMIS AWARDS. Συγκεκριμένα, το πρώτο βραβείο ERMIS GOLD 2007 στην ενότητα Ermis Production -υποκατηγορία Τηλεφωνία / Πληροφορική / Ηλεκτρονικός Εξοπλισμός Γραφείου και Σχετικά Καταστήματα / Υπηρεσίες- αφορούσε στη διαφημιστική ταινία του Tellas Zisto με τίτλο Διόδια.

Η παραγωγή της συγκεκριμένης ταινίας ανήκει στη STEFI PRODUCTIONS, ενώ η ιδέα βασίστηκε στη νέα πλατφόρμα επικοινωνίας της Tellas, από τη DDB Athens. Αντίστοιχα, το δεύτερο ERMIS GOLD στην ενότητα Ermis Direct –κατηγορία Business to Consumer - ενέργειες mail marketing- αφορούσε στην προωθητική ενέργεια του Tellas Zisto ”Pizza Box”, που σχεδίασε η Rapp Collins Hellas.



Η σημαντική αυτή αναγνώριση σε επίπεδο δημιουργικού συνοδεύεται από την εμπορική επιτυχία της υπηρεσίας Tellas Zisto, αφού σήμερα ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της υπηρεσίας οι άνθρωποι που την επέλεξαν ξεπέρασαν τους 100.000.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα Ermis Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης-Επικοινωνίας και αποτελούν τον ύψιστο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία, στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι η είσοδος της Tellas στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών το Φεβρουάριο του 2003 έφερε την πραγματική απελευθέρωση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, καθώς η Tellas ήταν ο πρώτος τηλεπικοινωνιακός πάροχος που πήρε την πρωτοβουλία να ”εκπαιδεύσει” τους καταναλωτές και να τους ενημερώσει για την εναλλακτική της πρόταση.

Έπειτα από τρία χρόνια, το Νοέμβριο του 2006, η Tellas ανέλαβε εκ νέου να εκπαιδεύσει το κοινό, αναφορικά με την έννοια της αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου και να σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας εποχής.

Το Νοέμβριο του 2006, ο κόσμος αναγνώρισε όχι μόνο την αισθητική αξία της διαφήμισης Διόδια, αλλά, ταυτόχρονα, τα προνομιακά χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει η οικογένεια προϊόντων Tellas Zisto.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v