Profile: Στο ”Τουριστικό Πανόραμα” το TicketLink

Το γνωστό σύστημα κρατήσεων της Profile - TicketLink παρουσιάζεται ανανεωμένο και με περισσότερες δυνατότητες στους επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης ”Τουριστικό Πανόραμα” που διεξάγεται στις 19-22 Απριλίου 2007 στο εκθεσιακό κέντρο EXPO Athens, στην Ανθούσα για 12η χρονιά.

Profile: Στο ”Τουριστικό Πανόραμα” το TicketLink
Το γνωστό σύστημα κρατήσεων της Profile - TicketLink παρουσιάζεται ανανεωμένο και με περισσότερες δυνατότητες στους επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης ”Τουριστικό Πανόραμα” που διεξάγεται στις 19-22 Απριλίου 2007 στο εκθεσιακό κέντρο EXPO Athens, στην Ανθούσα για 12η χρονιά.

Το TicketLink αποτελεί μια από τις πλέον αποδεκτές και αξιόπιστες λύσεις πληροφορικής στον κλάδο, τόσο για τις εταιρείες τουρισμού όσο και για τα πρακτορεία διευκολύνοντας την αυτοματοποίηση των διαδικασιών κράτησης, διαχείρισης και έκδοσης εισιτηρίων.

Αξιοποιώντας τη πολυετή εμπειρία στον χώρο των κρατήσεων, το TicketLink ενσωματώνει την τεχνογνωσία της εταιρίας για τις ανάγκες ταξιδιωτικών γραφείων, πρακτορείων, εταιριών επιβατικής μεταφοράς, αθλητικών εκδηλώσεων και θεαμάτων.

Εξυπηρετώντας έτσι, πολύ-επίπεδες ανάγκες για την διαχείριση κρατήσεων, εκδόσεων εισιτηρίων και δικτύων πώλησης ικανοποιώντας κάθε μορφή παραμετροποίησης στις ανάγκες του εκάστοτε πρακτορείου και εταιρείας τουρισμού & θεαμάτων.

Στο περίπτερο της PROFILE, αίθουσα 6, stand Ε9-11, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την δυνατότητα να δουν και να χρησιμοποιήσουν το σύνολο των εξειδικευμένων λύσεων και εφαρμογών με μοναδικά χαρακτηριστικά λειτουργικότητας, απεριόριστες δυνατότητες και επιλογές που προτείνει η επιχειρησιακή μονάδα PROFILE Business Solutions για τον τουριστικό κλάδο.

Οι επαγγελματίες επισκέπτες από τουριστικούς οργανισμούς θα μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τα σημαντικά οφέλη που προσφέρει η νέα πλατφόρμα κρατήσεων η οποία προσφέρει εξαιρετικά υψηλή ταχύτητα στην άντληση πληροφοριών και στοιχείων, αυτόματη ενημέρωση πρακτορείων, με αυτοματοποίηση διαδικασιών, μείωση χρόνου και κόστους από την διεκπεραίωση εργασιών, όπως η επεξεργασία κράτησης και έκδοσης εισιτηρίων, βελτιστοποίηση υπηρεσιών και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (workflow & CRM) με προβολή του πρακτορείου εντός και εκτός συνόρων αξιοποιώντας τις υπηρεσίες του Internet (E-Business).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v