Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γερμανός: Συμμετοχή στο συνέδριο του Economist

Η εξέλιξη από το e-commerce στο e-confidence παρουσιάστηκε από τον Δημήτρη Λώλη, Γενικό Διευθυντή του Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός, στο Συνέδριο του Economist ”2007 – 2017 Business Summit”.

Γερμανός: Συμμετοχή στο συνέδριο του Economist
Ένα από τα πλέον δυναμικά ”οχήματα” της επιχειρηματικής ανάπτυξης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, αποτέλεσε το θέμα της παρουσίασης του Γενικού Διευθυντή του Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός, κ. Δημήτρη Λώλη, στο πλαίσιο του Συνεδρίου ”2007 – 2017 Business Summit” (28 Μαρτίου 2007 – Hilton Αθηνών).

Οι online αγορές, σύμφωνα με τον κ. Λώλη, καταγράφουν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, τάση που ενισχύεται παράλληλα με τη διείσδυση του Διαδικτύου στα ελληνικά νοικοκυριά. Αποτελώντας ένα νέο τρόπο εμπορικής διάθεσης και συναλλαγής, τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι επί της ουσίας το επόμενο βήμα, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και αναγνωρίζοντας τόσο τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής όσο και τις συνήθειες της ανερχόμενης γενιάς καταναλωτών.

”Το retailtainment, η εμπειρία αγοράς που προσφέρει στον επισκέπτη κάθε κατάστημα Γερμανός, και η ευκολία επιλογής της προσωπικής λύσης -μέσα στον καταιγισμό προσφορών και τιμών που δέχεται συνολικά ο πελάτης-, αποτελούν δύο βασικά στοιχεία που συμβάλλουν στο κτίσιμο αξίας για το brand και τη θεμελίωση σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό” υπογράμμισε ο κ. Δ. Λώλης.

”Το e-shop έρχεται να καλύψει νέες ανάγκες μιας νέας ομάδας καταναλωτών, ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία του brand και την πελατοκεντρική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει.

Για εμάς, το e-germanos.gr είναι ένα virtual κατάστημα Γερμανός, προσφέροντας την ίδια υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που θα δεχτεί ο επισκεπτης οποιουδήποτε σημείου πώλησης της αλυσίδας μας, σε κάθε γωνιά της χώρας: Ενημέρωση, σύγκριση προϊόντων, ανταγωνιστικές τιμές, παραγγελία και προ παραγγελία.

Η παραλαβή και πληρωμή για τις αγορές, ωστόσο, γίνεται στο κατάστημα επιλογής του καταναλωτή, διατηρώντας με αυτό τον τρόπο το στοιχείο της διαπροσωπικής επικοινωνίας κατά την αγορά, το οποίο –τουλάχιστον σε αυτή τη φάση- λειτουργεί καθησυχαστικά για μεγάλο μέρος του κοινού”.

Η έως σήμερα εμπειρία διεθνώς έχει να επιδείξει χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένων case studies: η AMAZON δημιούργησε επανάσταση και ανάγκασε επιχειρήσεις κολοσσούς στο χώρο του βιβλίου να στραφούν στις νέες τεχνολογίες. Από την άλλη, δεν μπορεί να παραβλεφθεί και η ύπαρξη κακών παραδειγμάτων, μέσων για ηλεκτρονική απάτη, τα οποία έχουν συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας επιφυλακτικής καταναλωτικής στάσης απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

”Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής του Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός, ”ενυπάρχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως σε κάθε καινοτόμο εργαλείο που κάνει την εμφάνισή του στην αγορά, και η αποφυγή ή αξιοποίησή τους αντίστοιχα προϋποθέτουν στρατηγική και επιχειρηματική αποφασιστικότητα”.

Τέλος, σημειώνεται ότι το Συνέδριο ”2007 – 2017 Business Summit” διοργανώθηκε Economist σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), και έλαβε χώρα την Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2007 στο ξενοδοχείο Hilton. Την εκδήλωση παρακολούθησε πλήθος κόσμου από τον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v