Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γερμανός: Αύξηση 13% της επισκεψιμότητας το 2006

Ρεκόρ επισκεψιμότητας σημειώθηκε το 2006 στα καταστήματα Γερμανός, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2005, και τους καταναλωτές που να ξεπερνούν τα 7.000.000.

Γερμανός: Αύξηση 13% της επισκεψιμότητας το 2006
Ρεκόρ επισκεψιμότητας σημειώθηκε το 2006 στα καταστήματα Γερμανός, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2005, και τους καταναλωτές που να ξεπερνούν τα 7.000.000.



Επιπλέον, στην αρχή μιας χρονιάς-ορόσημο για το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός και το ανθρώπινο δυναμικό του σε όλη την Ελλάδα, το Kick Off Meeting της μεγαλύτερης αλυσίδας πώλησης τηλεπικοινωνιακών προϊόντων ανέδειξε τις νέες προοπτικές ανάπτυξης για τη χρονιά που διανύουμε.



”Ανακαλύπτοντας σε βάθος τους νέους κόσμους που ανοίγονται μπροστά μας από την κινητή τηλεφωνία, το Internet και, κυρίως, τη σύνδεσή τους”, ανέφερε ο κ. Δημήτρης Λώλης, Γενικός Διευθυντής του Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός Ελλάδας και εξωτερικού, ”εμβαθύνουμε σε τεχνολογικές δυνατότητες που ανοίγουν νέους τρόπους διευκόλυνσης της καθημερινότητας των καταναλωτών.

Το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός που επενδύει κάθε χρόνο περισσότερο από 1 εκατ. ευρώ στην εκπαίδευση των ανθρώπων του στην τεχνολογία του σήμερα, αλλά και του αύριο, μπορεί να κερδίσει και πάλι και να ανανεώσει την πιστότητα του καταναλωτικού κοινού.

Αυτή είναι η νέα πρόκληση για τους ανθρώπους μας που καλούνται να κεφαλαιοποιήσουν τη δυναμική του brand Γερμανός, κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον της αγοράς και των καταναλωτικών τάσεων”.



Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Αθηνών Αρένα, συμμετείχαν περισσότεροι από 1000 συνεργάτες και εργαζόμενοι στον τομέα της Λιανικής της εταιρίας Γερμανός από κάθε γωνιά της χώρας.

Tην εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, κ. Π. Βουρλούμης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE, κ. Ε. Μαρτιγόπουλος, καθώς και στελέχη από τη Διοικητική και Εμπορική ομάδα των δυο εταιριών.

Στο χαιρετισμό τους οι κ.κ. Βουρλούμης και Μαρτιγόπουλος εστίασαν στις νέες ευκαιρίες που δημιουργεί η σύμπραξη των δύο Ομίλων, τόσο στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά όσο και στην αγορά της ευρύτερης περιοχής της NA Ευρώπης.



Κλείνοντας τον απολογισμό μιας πολύ δυνατής χρονιάς, στη διάρκεια της οποίας σημειώθηκε ρεκόρ επισκεψιμότητας με αύξηση 13% σε σχέση με το 2005, και τους καταναλωτές που τίμησαν το Δίκτυο καταστημάτων Γερμανός να ξεπερνούν τα 7.000.000, το Kick Off Meeting δε θα μπορούσε παρά να είναι αφιερωμένο στον καταναλωτή και στο βάθος γνώσης που οφείλουν οι άνθρωποι του Δικτύου να έχουν σχετικά με τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες, καθώς και με την ποιότητα εξυπηρέτησης των επισκεπτών του.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v