Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εγνατία: Επέκταση συστήματος ποιότητας ISO

H Εγνατία Τράπεζα, με σταθερό στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη, φροντίζει να εξασφαλίζει πιστοποίηση των υπηρεσιών της και να την επεκτείνει.

Εγνατία: Επέκταση συστήματος ποιότητας ISO
H Εγνατία Τράπεζα, με σταθερό στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη, φροντίζει να εξασφαλίζει πιστοποίηση των υπηρεσιών της και να την επεκτείνει.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, πιστοποιημένη κατά ISO 9001:2000 από τον Οκτώβριο 2005, προχώρησε στην επέκταση του συστήματος ποιότητας (ISO 9001:2000), ώστε να καλύψει τον ’’Σχεδιασμό και την Παροχή όλων των Προϊόντων και Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Τραπεζικής που παρέχονται από την Τράπεζα’’.

Το νέο σύστημα ποιότητας έχει ως κύριους στόχους την παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών, την ποιοτική εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών, την παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας συναλλαγών, την αξιοπιστία και άνεση στη διεκπεραίωση όλων των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Σημειώνεται τέλος ότι με ISO 9001:2000 έχει πιστοποιηθεί επίσης η Διεύθυνση Κεντρικών Εργασιών καθώς και η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και τα ΑΤΜs της Τράπεζας (d-banking).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v