Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ανανεωμένη υπηρεσία Audioconference από τον ΟΤΕ

Συγκριτικό πλεονέκτημα και δυνατότητα εξοικονόμησης πόρων προσφέρει στις επιχειρήσεις η υπηρεσία AUDIOCONFERENCE (ηχοδιάσκεψη) του ΟΤΕ, δίνοντας άμεσα τη δυνατότητα ταυτόχρονης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ τριών ή περισσοτέρων ομάδων χρηστών (έως 240) που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία στην Ελλάδα ή και σε όλο τον κόσμο.

Ανανεωμένη υπηρεσία Audioconference από τον ΟΤΕ
Συγκριτικό πλεονέκτημα και δυνατότητα εξοικονόμησης πόρων προσφέρει στις επιχειρήσεις η υπηρεσία AUDIOCONFERENCE (ηχοδιάσκεψη) του ΟΤΕ, δίνοντας άμεσα τη δυνατότητα ταυτόχρονης τηλεφωνικής επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ τριών ή περισσοτέρων ομάδων χρηστών (έως 240) που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία στην Ελλάδα ή και σε όλο τον κόσμο αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρία.

Στα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας AUDIOCONFERENCE του ΟΤΕ συγκαταλέγονται η ευκολία στην παραγγελία της (με ένα απλό τηλεφώνημα), η αμεσότητα στην ενεργοποίησή της (εντός μίας ώρας), το γεγονός ότι δεν απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός (άρα μηδέν κόστος επένδυσης), ότι προσφέρει αξιοπιστία και ασφάλεια στη διάρκεια της συνδιάσκεψης, καθώς και ότι η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ συνεργατών είναι άμεση, επιταχύνοντας έτσι τη λήψη των αποφάσεων και εξοικονομώντας χρόνο και κόστος για την επιχείρηση.

Mέσω της, πρόσφατα, τεχνολογικά αναβαθμισμένης πλατφόρμας ηχοδιασκέψεων του ΟΤΕ, διοικητικές συνεδριάσεις ή συνεδριάσεις πωλήσεων (π.χ. διοργάνωση τακτικών συναντήσεων περιφερειακών διευθυντών), επαγγελματικά εκπαιδευτικά προγράμματα κ.ά., μπορούν πλέον να πραγματοποιούνται χωρίς μετακινήσεις, με αμεσότητα και ευελιξία.

Ο ΟΤΕ παρέχει τρεις εναλλακτικές επιλογές audioconference:

- Με εισερχόμενες κλήσεις (dial-in audioconference): Οι συμμετέχοντες καλούν σε έναν συγκεκριμένο αριθμό (με προαιρετική χρήση κωδικού) για να λάβουν μέρος στην ηχοδιάσκεψη

- Με εξερχόμενες κλήσεις (dial-out audioconference): Ο πελάτης ενημερώνει την αρμόδια υπηρεσία του ΟΤΕ για τα άτομα που επιθυμεί να λάβουν μέρος στην ηχοδιάσκεψη. Στη συνέχεια, την ώρα που έχει ορίσει ο πελάτης, το σύστημα της ηχοδιάσκεψης καλεί όλους τους συμμετέχοντες προκειμένου να ξεκινήσει η συνδιάσκεψη.

- Mε συνδυασμό εισερχόμενων / εξερχόμενων κλήσεων: Ορισμένοι συμμετέχοντες συνδέονται στην ηχοδιάσκεψη καλώντας ένα συγκεκριμένο αριθμό και οι υπόλοιποι κατόπιν κλήσης που θα δεχτούν από την υπηρεσία.

Επιπλέον, η υπηρεσία ΑUDIOCONFERENCE περιλαμβάνει και πρόσθετες υπηρεσίες που διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τις επιχειρήσεις, όπως:

-Ψηφοφορία

-Πρόσβαση μέσω διαδικτύου

-Ηχογράφηση της ηχοδιάσκεψης, κατόπιν επιθυμίας του πελάτη

-Ανάκτηση και ακρόαση της συνδιάσκεψης από τον πελάτη με χρήση κωδικού

-Πρόσθεση / κατάργηση συμμετεχόντων

-Σιωπηρή συμμετοχή συμμετεχόντων (listen only)

-Τήρηση σειράς προτεραιότητας ερωτήσεων

-Κράτηση σε αναμονή σε έναν ή και σε περισσότερους συμμετέχοντες

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν την υπηρεσία audioconference του ΟΤΕ με ένα απλό τηλεφώνημα στο 801 11 97600 ή στο e-mail: [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v