Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

CosmOTE: Διάκριση στα Ermis Awards 2006

Με το βραβείο ”Grand Ermis” διακρίθηκε το πρόγραμμα επικοινωνίας της CosmOTE για το μουσικό διαγωνισμό της Eurovision 2006, στην κατηγορία ”Integrated Campaign” (Ολοκληρωμένη Επικοινωνία), αποτελώντας την κορυφαία διάκριση της πρώτης ημέρας των Βραβείων Δημιουργικής Διαφήμισης και Επικοινωνίας ”Ermis Awards 2006”.

CosmOTE: Διάκριση στα Ermis Awards 2006
Με το βραβείο ”Grand Ermis” διακρίθηκε το πρόγραμμα επικοινωνίας της CosmOTE για το μουσικό διαγωνισμό της Eurovision 2006, στην κατηγορία ”Integrated Campaign” (Ολοκληρωμένη Επικοινωνία), αποτελώντας την κορυφαία διάκριση της πρώτης ημέρας των Βραβείων Δημιουργικής Διαφήμισης και Επικοινωνίας ”Ermis Awards 2006”.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον όμιλο διαφήμισης ASHLEY & HOLMES, μέλος της κοινοπραξίας Εξέλιξη 2, συμπεριλαμβάνοντας 30 διαφορετικές επικοινωνιακές καμπάνιες, ενώ σημαντική ήταν και η συμβολή της εταιρίας ΕΥ ΖΗΝ σε concept development, σχεδιασμό, παραγωγή και υλοποίηση των experiential ενεργειών που απευθύνονταν στο ευρύ κοινό (Τhe Mall Athens).

Τα Ermis Awards διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης-Επικοινωνίας και αποτελούν το πιο σημαντικό γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Επισημαίνεται ότι η κατηγορία Integrated Campaign δημιουργήθηκε για πρώτη φορά φέτος, με σκοπό να αναδείξει προγράμματα επικοινωνίας που χαρακτηρίζονται από πρωτοτυπία και δημιουργική ”φρεσκάδα” και έχουν χρησιμοποιήσει συνδυαστικά ”κανάλια” επικοινωνίας, τόσο μαζικά (π.χ. τηλεόραση, τύπος, ραδιόφωνο, κ.τ.λ.), όσο και πιο στοχευμένα (π.χ. ενέργειες προώθησης πωλήσεων, direct και interactive marketing, δημόσιες σχέσεις, κ.τ.λ.).

Συνολικά, 34 προγράμματα επικοινωνίας ήταν υποψήφια για τη συγκεκριμένη διάκριση, ενώ στην κριτική επιτροπή της συγκεκριμένης κατηγορίας συμμετείχαν οι πρόεδροι των επιτροπών των κατηγοριών Ermis Ad, Design, PR, Direct, Media και Web.

Κατά την απονομή του βραβείου, η πρόεδρος της Επιτροπής και Managing Director της Rapp Collins Hellas, κ. Αγάθη Πλώτα δήλωσε: ”Η συγκεκριμένη καμπάνια, παρά το γεγονός ότι τόσο η Eurovision όσο και η χορηγία της Άννας Βίσση εξασφάλιζε εκ προοιμίου μια επιτυχή επικοινωνία, διακρίθηκε για τον υψηλό βαθμό χρήσης ολοκληρωμένων μέσων, τόσο σε προωθητικούς μηχανισμούς όσο και σε διαδραστικά μέσα επικοινωνίας”.

Τέλος, αναφέρεται ότι η διάκριση αυτή έρχεται να επισφραγίσει το σύνολο των πρωτοποριακών ενεργειών της CosmOTE που πλαισίωσαν τη χορηγία της Eurovision 2006 καθώς και τη δυναμική δημιουργική παρουσία της εταιρίας εντός και εκτός συνόρων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v