Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι ΟΤΕ-Cosmote στο συνέδριο εξυπηρέτησης μετόχων

Τη συμμετοχή τους στο 2ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου στο Κτήμα Πεντελικόν με θέμα ”Customer Loyalty and Retention”, γνωστοποίησαν οι ΟΤΕ-Cosmote, το οποίο στήριξαν με τη χορηγία τους.

Οι ΟΤΕ-Cosmote στο συνέδριο εξυπηρέτησης μετόχων
Τη συμμετοχή τους στο 2ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου στο Κτήμα Πεντελικόν με θέμα ”Customer Loyalty and Retention”, γνωστοποίησαν οι ΟΤΕ-Cosmote, το οποίο στήριξαν με τη χορηγία τους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, από πλευράς ΟΤΕ, στο 2ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εταιρικών και Οικιακών Πελατών, κ. Κώστας Φρουζής, συμμετείχε στο πάνελ ”Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης: Μιλώντας για αφοσίωση”, όπου σημαντικοί εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς συζήτησαν με τον κεντρικό ομιλητή του συνεδρίου, και διεθνώς αναγνωρισμένο για τη συμβολή του στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, κ. Jeffrey Gitomer, για τα φλέγοντα ζητήματα που αφορούν στην αφοσίωση και διατήρηση πελατών.

O OTE και η COSMOTE, από τα ιδρυτικά μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, στηρίζοντας το συνέδριο, συμβάλλουν δυναμικά για μια ακόμη φορά στη διάχυση της γνώσης αναφορικά με τις αρχές και πρακτικές της εξυπηρέτησης πελατών που συντελούν στην ενίσχυση της πιστότητας του πελάτη.

Το άρτια εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό τους, η πελατοκεντρική φιλοσοφία, η εξελιγμένη τεχνολογική υποδομή, οι απλές και κατανοητές διαδικασίες διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην ενίσχυση της ικανοποίησης του πελάτη και την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης. Ο ΟΤΕ και η COSMOTE παρέχουν υψηλής ποιότητας υποστήριξη στο σύνολο της πελατειακής της βάσης.

Στο συνέδριο συμμετείχαν σημαντικές προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι με τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν την αναγκαιότητα διαμόρφωσης, ύπαρξης και παροχής ολοκληρωμένων λύσεων για την εξυπηρέτηση πελατών.

Το συνέδριο οργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μη κερδοσκοπικό φορέα που σκοπεύει στην προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη και του πολίτη. Στο ΕΙΕΠ συμμετέχουν ηγετικές εταιρίες, πολυεθνικές και ελληνικές, καθώς και Ινστιτούτα και Οργανισμοί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v