Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

EFG: Διάκριση σε διαγωνισμό για Europhone Banking

Το χρυσό βραβείο για την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό ”Teleperformance C.R.M Grand Prix 2006”, στην κατηγορία ”Μεγάλα Call Centers” απονεμήθηκε στο Europhone Banking της Eurobank EFG για τις άριστες τηλεφωνικές υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της Τράπεζας.

EFG: Διάκριση σε διαγωνισμό για Europhone Banking
Το χρυσό βραβείο για την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό ”Teleperformance C.R.M Grand Prix 2006”, στην κατηγορία ”Μεγάλα Call Centers” απονεμήθηκε στο Europhone Banking της Eurobank EFG για τις άριστες τηλεφωνικές υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της Τράπεζας.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το Europhone κατέκτησε για 3η φορά, από την δημιουργία του, το χρυσό βραβείο της πρώτης θέσης.



Αναφέρεται ότι η Teleperformance Hellas, είναι ο μεγαλύτερος παροχέας υπηρεσιών Telemarketing, Teleservices και C.R.M. στην Ελλάδα και πραγματοποιεί για 9η συνεχή χρονιά τον ετήσιο διαγωνισμό CRM Grand Prix 2006, ο οποίος διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες και μεταξύ των μεγαλυτέρων Contact Centers παγκοσμίως.

Ο θεσμός αυτός έχει καθιερωθεί από την Teleperformance International, εταιρεία παροχής υπηρεσιών Contact Center στον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη, την αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.

Επισημαίνεται ακόμα ότι από το 1998, η Teleperformance Hellas, με την διεξαγωγή του CRM Grand Prix, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς (Benchmarks) τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Κάθε διαγωνιζόμενο Contact Center δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό μυστικών κλήσεων & e-mails, από το κατά τόπους γραφείο της Teleperformance.

Στα πραγματοποιούμενα ”Mystery Calls” καθώς και ”Mystery e-mails” ακολουθούνται προκαθορισμένα σενάρια, όμοια για όλα τα διαγωνιζόμενα Contact Centers του ίδιου κλάδου δραστηριότητας, την ίδια χρονική στιγμή.

Τέλος αναφέρεται ότι η Teleperformance καταγράφει το αποτέλεσμα κάθε κλήσης & e-mail και βαθμολογεί το εκάστοτε Contact Center βάσει προαποφασισμένων, συγκεκριμένων και αντικειμενικών κριτηρίων μέτρησης, όπως ευκολία πρόσβασης στο Call Center, μέσος όρος αναμονής, αρχική αντιμετώπιση/χαιρετισμός agent, ποιότητα εξυπηρέτησης, γνώση του προϊόντος/υπηρεσίας από τον agent, ύφος συζήτησης, αντιμετώπιση άρνησης, αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών, κλείσιμο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v