Info-Quest: Εργο για την Attica Bank

Ένα ακόμα έργο CRM στον Τραπεζικό Τομέα, το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Πελατών, Πελατειακής Πίστης & Call Center της Attica Bank ανέλαβε η Info-Quest.

Info-Quest: Εργο για την Attica Bank
Ένα ακόμα έργο CRM στον Τραπεζικό Τομέα, το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Πελατών, Πελατειακής Πίστης & Call Center της Attica Bank ανέλαβε η Info-Quest.

Με μακροχρόνια εμπειρία στην υλοποίηση έργων CRM και εξειδικευμένη τεχνογνωσία στην ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακής Πίστης για Οργανισμούς του Χρηματοπιστωτικού τομέα, η Info-Quest αποτελεί τον ιδανικότερο συνεργάτη κάθε Τραπεζικού Οργανισμού που αναζητά ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα CRM για να υποστηρίξει τις πελατειακές του σχέσεις και να ενισχύσει την πελατοκεντρική του στρατηγική.

Λαμβάνοντας υπόψη τις επιχειρησιακές ανάγκες και λειτουργικές απαιτήσεις της Attica Bank, η Info-Quest επέλεξε για την υλοποίηση του έργου την πρωτοποριακή web-based πλατφόρμα PeopleSoft Enterprise CRM της Oracle και τις εφαρμογές CTI και IVR της Genesys.

Η πλατφόρμα ενσωματώνει ”best practices” ως έτοιμες επιχειρησιακές ροές, διαθέτει ανοικτή αρχιτεκτονική, που επιτρέπει την απρόσκοπτη ροή της πληροφορίας με τα υφιστάμενα συστήματα του Οργανισμού, ενώ η web-based αρχιτεκτονική της δεν απαιτεί εγκατάσταση λογισμικού στους επιμέρους σταθμούς εργασίας.

Τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, σε συνδυασμό με την εμπειρία της Info-Quest να ενσωματώνει στο σύστημα CRM την επιχειρησιακή λογική και τις ιδιαίτερες επιχειρησιακές διαδικασίες και ροές ενός μεγάλου και αναπτυσσόμενου Τραπεζικού Οργανισμού και την προσήλωση της Attica Bank στην παροχή ολοκληρωμένης, ποιοτικής εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών της, αποτελούν εχέγγυα για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v