Σαράντης: Εμφαση στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα

Στα 303,40 εκατ. ευρώ εκτιμά η διοίκηση της Γρ. Σαράντης ότι θα φτάσει ο κύκλος εργασιών το 2008, ενισχυμένος κατά 45,4% σε σχέση με το 2005, ενώ όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια παρουσίασης στον ΣΜΕΧΑ, εφεξής ο όμιλος θα δώσει έμφαση στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα.

Σαράντης: Εμφαση στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα
Τη νέα στρατηγική του ομίλου Σαράντη για την επόμενη δεκαετία 2006 – 2015, καθώς και τις εκτιμήσεις της διοίκησης για τα οικονομικά μεγέθη της ερχόμενης τριετίας ανέπτυξαν σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Γεώργιος Κολέτσος, ο οικονομικός διευθυντής κ. Κωνσταντίνος Ροζακέας και η Fragrances Category Director, κ. Νίκη Συροπούλου στα μέλη του ΣΜΕΧΑ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, ο κύκλος εργασιών στο τέλος του 2008 αναμένεται να διαμορφωθεί στα 303,40 εκατ. ευρώ, έναντι 208,66 εκατ. ευρώ που ήταν στο τέλος του 2005, καταγράφοντας αύξηση 45,4%.

Οι ίδιες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για κύκλο εργασιών ύψους 232,03 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2006 και 264,51 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2007.

Για την ίδια περίοδο οι προβλέψεις σε ό,τι αφορά το EBIT είναι 42,50 εκατ. ευρώ για το 2008, 35,71 εκατ. ευρώ για το 2007 και 31,60 εκατ. ευρώ για το 2006. Το 2005 το EBIΤ του ομίλου διαμορφώθηκε στα 28,15 εκατ. ευρώ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις αυτές περιλαμβάνουν τόσο τη Ρωσία όσο και την Ουγγαρία, ενώ δεν απεικονίζουν ενδεχόμενες εξαγορές.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, τόσο ο κ. Γ. Κολέτσος όσο και ο κ. Κ. Ροζακέας αναφέρθηκαν και στα αποτελέσματα του 2005.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Γ. Κολέτσος, ο όμιλος εφεξής θα δώσει έμφαση στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα, καθώς επίσης και στην ανάπτυξη της παρουσίας του ομίλου στο εξωτερικό, και ιδιαίτερα στις χώρες της Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής εντάσσεται επίσης η επικέντρωση των δραστηριοτήτων του ομίλου σε τέσσερις στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης. Ειδικότερα, οι τέσσερις πλέον κατηγορίες είναι οι εξής: τα καλλυντικά ευρείας διανομής, τα προϊόντα οικιακής χρήσης, τα προϊόντα υγείας και φροντίδας και οι στρατηγικές συνεργασίες.

Το slogan της διοίκησης για τη νέα εποχή στην οποία εισέρχεται ο όμιλος Σαράντη είναι ”Go for Great”, ενώ απαραίτητα ”συστατικά” για την επίτευξη του στόχου αυτού είναι ”Ταχύτερα, Καλύτερα και Εξυπνότερα”.

Σημειώνεται ότι σήμερα ο όμιλος Σαράντη έχει παρουσία, εκτός από την Ελλάδα, στις χώρες Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Σερβία, ΠΓΔΜ, καθώς και στην Τουρκία και την Ουκρανία, ενώ εντός του 2006 αναμένεται η έναρξη της δραστηριότητάς του στις αγορές της Ρωσίας και της Ουγγαρίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v