Flexopack: Αύξηση μεγεθών σε όμιλο και μητρική

Αύξηση 22,32% στον κύκλο εργασιών και βελτίωση 35,4% στα κέρδη μετά φόρων και μετά δικαιωμάτων μειοψηφίας παρουσίασε σε ενοποιημένο επίπεδο η Flexopack η διοίκηση της οποίας θα προτείνει μέρισμα 0,035 ευρώ για το 2005. Αύξηση μεγεθών και στη μητρική.

Flexopack: Αύξηση μεγεθών σε όμιλο και μητρική
Αύξηση εσόδων και κερδών τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο μητρικής παρουσίασε η Flexopack για το 2005.

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της περιόδου ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Flexopack ενισχύθηκε κατά 22,32% διαμορφούμενος στα 31,85 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 26,04 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Τα κέρδη μετά φόρων και μετά δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου παρουσιάζουν αύξηση 35,4%, καθώς ανήλθαν στα 1,9 εκατ. ευρώ, έναντι 1,4 εκατ. ευρώ του 2004.

Σε επίπεδο μητρικής ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 23,71% και έφτασε στα 28,56 εκατ. ευρώ, από 23,09 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, με τα κέρδη μετά φόρων να ενισχύονται κατά 48,04% στα 1,86 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 1,25 εκατ. ευρώ του 2004.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,637 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 38,6% έναντι της αντίστοιχου χρήσεως του 2004.

Σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, ότι η Flexopack ενίσχυσε περαιτέρω στην διάρκεια της χρήσεως 2005 την εξαγωγική της παρουσία και ειδικότερα πραγματοποίησε εξαγωγές σε 32 χώρες.

Πιο συγκεκριμένα οι εξαγωγές της Flexopack στην χρήση του 2005 ανήλθαν σε 14,098 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 42,3% έναντι της αντιστοίχου περσινής χρήσεως, με αποτέλεσμα να αντιπροσωπεύουν την 31/12/2005 ποσοστό 49,4% επί του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρίας.

Η Flexopack και για την παρούσα χρήση 2006 παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην διαρκή ενίσχυση του εξαγωγικού της προσανατολισμού.

Με βάση τα δημοσιευμένα στοιχεία η Flexopack θα διανείμει μέρισμα αυξημένο κατά 75% σε σχέση με το 2004, καθώς η διοίκηση της εταιρίας θα προτείνει μέρισμα ύψους 0,035 ευρώ, σε σχέση με το μέρισμα των 0,020 ευρώ του 2004.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v