Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Παραπλανητική η καμπάνια για ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ

Παραπλανητική αποφάσισε ότι είναι η καμπάνια του ΟΤΕ για το προϊόν ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας και συνεπώς πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός τριών ημερών.

ΟΤΕ: Παραπλανητική η καμπάνια για ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ
του Σταμάτη Ζαχαρού

Παραπλανητική αποφάσισε ότι είναι η καμπάνια του ΟΤΕ για το προϊόν ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας και συνεπώς πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός τριών ημερών.

Ειδικότερα, η Επιτροπή έκρινε ότι γίνεται σύγκριση μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων του ΟΤΕ προκειμένου να παρουσιαστεί ως φθηνότερος από τους ανταγωνιστές του, ενώ η δήλωση 4 ώρες δωρεάν χρόνος ομιλίας πρέπει να αναφέρει, και δεν το κάνει, τις προϋποθέσεις της προσφοράς.

Τέλος, η δήλωση ”Θέλω να μιλάω και να βγαίνω πάντα κερδισμένος” κρίθηκε υπερβολική, δεν είναι ξεκάθαρο σε ποια σύγκριση αναφέρεται, δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς και συνεπώς ενδέχεται να παραπλανήσει τους καταναλωτές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v