Σύστημα CRM στη SATO από την Info-Quest

Το ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) της SATO, της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής και εμπορίας επίπλων γραφείου στην Ελλάδα, υλοποιεί η Info-Quest.

Σύστημα CRM στη SATO από την Info-Quest
Το ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) της SATO, της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής και εμπορίας επίπλων γραφείου στην Ελλάδα, υλοποιεί η Info-Quest.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Info-Quest, μέσω της 100% θυγατρικής της Decision Systems Integration, που εξειδικεύεται στην υλοποίηση επιχειρηματικών λύσεων, κατέχει πρωταγωνιστική θέση στην ελληνική αγορά CRM, έχοντας υλοποιήσει σημαντικότατα έργα για μεγάλες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, όπως η Πειραιώς Direct Services (πρώην e-Phonia), η Τράπεζα Κύπρου Ελλάδος, το Κεντρικό Αποθετήριο Αξιών Αθηνών, η Alpha Χρηματιστηριακή, η Q-Telecom, η ACS Courier και ο Όμιλος Ant1.



Αναλύοντας τις λειτουργικές απαιτήσεις και τους επιχειρηματικούς στόχους της SATO, για ενίσχυση της πελατοκεντρικής στρατηγικής και βελτίωση της εξυπηρέτησης της πελατειακής βάσης, η Info-Quest επέλεξε για την υλοποίηση του συστήματος τη λειτουργική πλατφόρμα PeopleSoft-Enterprise CRM της Oracle και πιο συγκεκριμένα τις λειτουργικές Εφαρμογές PeopleSoft-Enterprise Support και Marketing προκειμένου να αξιοποιηθούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα αυτών, όπως:

* Οι βέλτιστες, διεθνείς πρακτικές (best practices) που ενσωματώνονται ως έτοιμες επιχειρησιακές ροές.

* Η PeopleSoft-Pure-Internet ανοικτή αρχιτεκτονική, που επιτρέπει την απρόσκοπτη ροή της πληροφορίας μεταξύ των επιμέρους λειτουργικών εφαρμογών καθώς και με εξωτερικά συστήματα τρίτων.



* Η άμεση πρόσβαση στη λειτουργικότητα από οπουδήποτε, οποτεδήποτε μέσω ενός απλού browser χωρίς να απαιτείται λογισμικό στους σταθμούς εργασίας.



* Η υψηλή διαβάθμιση ασφαλείας βάσει οργανωτικών ρόλων και εργασιακών θέσεων (role-based).



* Η επεκτασιμότητα, για την κάλυψη μελλοντικών αναγκών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v