Q&R: Διευκρινίσεις για το σύστημα Orama ERP

Σε διευκρινίσεις σχετικά με την ανακοίνωση της σύναψης οχτώ νέων συμφωνιών με πελάτες της για την εγκατάσταση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος ORAMA ERP εντός του 2005, προχώρησε η διοίκηση της Quality & Reliability, τονίζοντας πως δεν το έκανε για προώθηση του προϊόντος της, αλλά για ενημέρωση του επενδυτικού κοινού.

Q&R: Διευκρινίσεις για το σύστημα Orama ERP
Σε διευκρινίσεις σχετικά με την ανακοίνωση της σύναψης οχτώ νέων συμφωνιών με πελάτες της για την εγκατάσταση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος ORAMA ERP εντός του 2005, προχώρησε η διοίκηση της Quality & Reliability, τονίζοντας πως δεν το έκανε για προώθηση του προϊόντος της, αλλά για ενημέρωση του επενδυτικού κοινού.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το σύστημα αυτό είναι ένα πακέτο Διοικητικό-Οικονομικών εφαρμογών λογισμικού και απευθύνεται (πωλείται) σε πελάτες του ιδιωτικού τομέα.

Τονίζεται, πως η εταιρία μέχρι σήμερα έχει εγκαταστήσει και συντηρεί περίπου 100 τέτοια συστήματα σε πελάτες της, πράγμα που αναφέρεται και στην ανακοίνωση. Η τιμή πώλησης του κάθε συστήματος ORAMA ERP είναι μικρή σε σχέση και με τα άλλα έργα που αναλαμβάνει η εταιρεία κυρίως στον τομέα των έργων του Δημοσίου και δεν υπερβαίνει συνήθως το ποσό των 60.000 ευρώ, την στιγμή που ο συνολικός ετήσιος τζίρος υπερβαίνει το ποσό των οκτώ εκατομμυρίων ευρώ (8.169.206,89 για το 2004).

Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι η δημοσιοποίηση κάθε φορά της εγκατάστασης ενός και μόνο συστήματος ORAMA ERP μάλλον σύγχυση θα προκαλούσε στο επενδυτικό κοινό και βέβαια η γνώση μίας τέτοιας πληροφορίας σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί προνομιακή ούτε να αξιολογηθεί ως ουσιώδης από κάποιον επενδυτή κατά την λήψη των επενδυτικών του αποφάσεων.

Αντίθετα, θεωρείται από τη διοίκηση, πως η πληροφορία που ενδιαφέρει τους επενδυτές η γνώση του γεγονότος ότι η εταιρεία σταθερά κάθε χρόνο πραγματοποιεί ικανό αριθμό νέων εγκαταστάσεων του εν λόγω προϊόντος.

Γι αυτό εδώ και πολλά έτη έχει επιλέξει να ενημερώνει το επενδυτικό κοινό για το συγκεκριμένο προϊόν συνολικά για την κάθε χρήση, λίγο πριν την λήξη της έτσι ώστε να παρουσιάζεται στο κοινό και να αξιολογείται από αυτό, το γεγονός που πράγματι είναι ουσιώδες, ότι δηλαδή η εταιρεία και στην χρήση που λήγει συνέχισε σταθερά τις πωλήσεις του εν λόγω προϊόντος.

Με αυτό το σκεπτικό πράγματι η δημοσιοποίηση από την εταιρία περιείχε όλα εκείνα τα στοιχεία που ενδιαφέρουν το κοινό και ειδικότερα τόσο τις εταιρείες στις οποίες αυτό εγκαταστάθηκε και τον τομέα που δραστηριοποιούνται, όσο και τα υποσυστήματα του προϊόντος που εγκατέστησαν οι εταιρίες αυτές.

Επιπλέον, αναφέρεται, πως προκειμένου το κοινό να εξάγει συμπεράσματα για την αύξηση ή μη των πωλήσεων του συγκεκριμένου προϊόντος εντός της χρήσης, αναφέρθηκε από την εταιρία ο συνολικός αριθμός πελατών της τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημοσίου τομέα που έχουν εγκαταστήσει το εν λόγω προϊόν τα προηγούμενα έτη.

Τέλος, σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε μεγάλες επιχειρήσεις, δεν αποτελεί δηλαδή προϊόν που πωλείται μαζικά στο κοινό. Η υπό κρίση ανακοίνωσή της απευθυνόταν στο επενδυτικό κοινό. Συνεπώς σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι επιχειρήθηκε να προωθήσει το προϊόν της με την συγκεκριμένη ανακοίνωση, αφού οι εταιρείες στις οποίες αυτό πωλείται, δεν εμπίπτουν σε καμία περίπτωση στην έννοια του επενδυτικού κοινού.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v