Σαράντης: Αρχές 2006 οι εκτιμήσεις για νέες αγορές

Εντός του πρώτου τριμήνου του 2006 θα παρουσιάσει η διοίκηση της Γρ. Σαράντης τις προβλέψεις της για την ερχόμενη χρονιά, αλλά και για το 2007, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρίας κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης. Καλλυντικά και είδη οικιακής χρήσης αποτελούν μοχλό ανάπτυξης, ενώ η Πολωνία αναδεικνύεται, ως η πλέον δυναμική αγορά.

Σαράντης: Αρχές 2006 οι εκτιμήσεις για νέες αγορές
της Μαρίσης Μπαλιούση

Εντός του πρώτου τριμήνου του 2006 θα παρουσιάσει η διοίκηση της Γρ. Σαράντης τις προβλέψεις της για την ερχόμενη χρονιά, αλλά και για το 2007, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρίας κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές, η οποία και ακολούθησε την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών εννεαμήνου.

Χθες, η διοίκηση της εταιρίας, μετά τις θετικές τάσεις που σημειώθηκαν στο εννεάμηνο, προχώρησε σε ανοδική αναθεώρηση των προβλέψεών της για τα κέρδη μετά από φόρους του 2005 τα οποία και τοποθετεί στα 19 εκατ. ευρώ, από 17,01 εκατ. ευρώ που προέβλεπε αρχικά.

Για το εννεάμηνο του 2005 ο όμιλος ανακοίνωσε αύξηση 11% στον κύκλο εργασιών με τα κέρδη μετά φόρων να ενισχύονται κατά 16,6%.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Γιώργος Κολέτσος στην τηλεδιάσκεψη, στις νέες προβλέψεις που θα ανακοινωθούν στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του ερχόμενου έτους θα περιλαμβάνονται και οι σχετικά πρόσφατες δραστηριότητες του ομίλου στις αγορές της Ουγγαρίας και της Ρωσίας.

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές του ομίλου οι τομείς των καλλυντικών και των προϊόντων οικιακής χρήσης θα συνεχίσουν να αποτελούν τους βασικούς μοχλούς ανάπτυξης.

Με την Ελλάδα να θεωρείται πλέον μια ”ώριμη” αγορά, οι ρυθμοί ανάπτυξης αναμένεται να διατηρηθούν σε μέτριους ρυθμούς, ενώ η διοίκηση της Σαράντης εκτιμά πως τα περιθώρια κέρδους ενδέχεται να βελτιωθούν περαιτέρω εν τω μέσω αλλαγών στο προϊοντικό μείγμα.



Από την άλλη, οι αγορές της Ανατολικής Ευρώπης παρουσιάζουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης, τόσο στην αγορά των καλλυντικών όσο και στην αγορά των ειδών οικιακής χρήσης, με την Πολωνία να αναδεικνύεται στην πλέον δυναμική αγορά.

Τέλος, η διοίκηση του ομίλου προβλέπει ότι τα νέα προϊόντα, αλλά και οι καινούριες γεωγραφικές περιοχές, όπως είναι η Τουρκία, η Ουκρανία, η Ουγγαρία και η Ρωσία αναμένεται να συμβάλλουν ουσιαστικά στα έσοδα του ομίλου τα ερχόμενα χρόνια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v