Attica: Αύξηση εσόδων, μείωση κερδών το 9μηνο

Αύξηση 1,8% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε στα 306,5 εκατ. ευρώ και μείωση 12,8% στα κέρδη μετά φόρων (κατήλθαν στα 32,3 εκατ. ευρώ) ανακοίνωσε ο όμιλος της Attica Συμμετοχών στο εννεάμηνο.

Attica: Αύξηση εσόδων, μείωση κερδών το 9μηνο
Με αύξηση των εσόδων και με υποχώρηση των κερδών έκλεισε το εννεάμηνο για τον όμιλο της Attica Συμμετοχών.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση τα έσοδα για τον όμιλο ενισχύθηκαν κατά 1,8% στο εννεάμηνο του 2005, διαμορφούμενα στα 306,5 εκατ. ευρώ, από 301,1 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Την ίδια στιγμή τα EBITDA του ομίλου παρουσιάζουν οριακή αύξηση 0,7%, καθώς ανήλθαν στα 89,7 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 89,1 εκατ. ευρώ του εννεαμήνου του 2004.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα αποτελέσματα αυτά προέρχονται από την εκμετάλλευση 8 πλοίων Superfast, 2 πλοίων RoRo και 8 πλοίων Blue Star.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι το πολύ αυξημένο κόστος του πετρελαίου, επιβάρυνε σημαντικά τα έξοδα εκμετάλλευσης των πλοίων του Ομίλου.

Ωστόσο, σε επίπεδο κερδών ο όμιλος εμφανίζει μείωση 12,8% στα καθαρά κέρδη μετά από δικαιώματα μειοψηφίας τα οποία και υποχώρησαν στα 32,3 εκατ. ευρώ, από 37,1 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, για το εννεάμηνο 2005 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης και παρουσιάζουν την 30η Σεπτεμβρίου, 2005, Συνολική Καθαρή Θέση, συμπεριλαμβανομένων των Δικαιωμάτων Μειοψηφίας, 496,7 εκατ. ευρώ, Ταμειακά Διαθέσιμα 101,5 εκατ. ευρώ και Πάγια Στοιχεία Ενεργητικού αξίας 1.129 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του Ομίλου περιλαμβάνουν καθαρές χρηματοοικονομικές δαπάνες 20,0 εκατ. ευρώ, έναντι 25,0 εκατ. ευρώ και αποσβέσεις 28,1 εκατ. ευρώ, έναντι 28,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2004, καθώς και έκτακτα έσοδα 1,3 ευρώ έναντι 6,8 εκατ. ευρώ από πωλήσεις των πλοίων Superfast I, Blue Bridge και Blue Sky το εννεάμηνο του 2004.

Τα πλοία του Ομίλου δραστηριοποιούνται στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας, Γερμανίας-Φιλανδίας, Σκωτίας-Βελγίου και στις γραμμές της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.

Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας τα Superfast μετέφεραν 451.410 επιβάτες (αύξηση 5,9%), 75.752 φορτηγά (μείωση 16,5%) και 90.860 αυτοκίνητα (αύξηση 12,9%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 24,3% και 23,3% αντίστοιχα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών και φορτηγών αυτοκινήτων στις γραμμές της Αδριατικής.

Στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας τα Superfast VII και Superfast VIII και τα δύο πλοία RoRo μετέφεραν από την αρχή του έτους 143.724 επιβάτες (μείωση 3%), 58.684 φορτηγά (αύξηση 62%) και 42.737 Ι.Χ. αυτοκίνητα (μείωση 2%). Από τις αρχές Νοεμβρίου 2005, στη γραμμή Rostock-Hanko προσετέθη το Superfast IX.

Στη γραμμή Σκωτίας-Βελγίου τα Superfast IX και Superfast X μετέφεραν 154.936 επιβάτες, (αύξηση 2%), 29.404 φορτηγά (αύξηση 4%) και 37.950 Ι.Χ. αυτοκίνητα (αύξηση 15%), Η γραμμή Rosyth-Zeebrugge εξυπηρετείται από το Superfast X από τις αρχές Νοεμβρίου 2005 με τρείς αναχωρήσεις την εβδομάδα από κάθε λιμάνι.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v