Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η νέα εταιρική ταυτότητα της OTEnet

Τη νέα της εταιρική ταυτότητα γνωστοποίησε η διοίκηση της OTEnet, στο πλαίσιο της ανάπτυξης της αγοράς, της εισαγωγής νέων τεχνολογιών και της διεύρυνσης των συνόρων. Το νέο λογότυπο αποτελεί μετεξέλιξη του προηγούμενου.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της OTEnet
Τη νέα της εταιρική ταυτότητα γνωστοποίησε η διοίκηση της OTEnet, στο πλαίσιο της ανάπτυξης της αγοράς, της εισαγωγής νέων τεχνολογιών και της διεύρυνσης των συνόρων. Το νέο λογότυπο αποτελεί μετεξέλιξη του προηγούμενου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι αλλαγές εντοπίζονται στο χρώμα και στο σχήμα του συμβόλου, στον τρόπο γραφής της επωνυμίας της εταιρίας αλλά και στη χρήση του νέου σλόγκαν ”Εσύ, παντού”.

Σημειώνεται, πως η αλλαγή του χρώματος συμβολίζει τη συνολική ανανέωση και διαφοροποίηση της OTEnet. Η μετεξέλιξη του σήματος και του τρόπου γραφής συμβαδίζει με το δυναμισμό που χαρακτηρίζει την αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, χωρίς την αποκοπή της OTEnet από τις ρίζες και την ιστορία της.

Τέλος, η επιλογή του σλόγκαν ”Εσύ, παντού”, έγινε γιατί το Internet και η OTEnet δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να είναι παντού.

Ο κ. Ιωαννίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, ανέφερε σχετικά: ”Η OTEnet θα συνεχίσει να αγωνίζεται να αναδείξει το Internet ως το μέσο εκείνο που θα παρέχει ολοκληρωμένες ποιοτικές λύσεις σε επιχειρήσεις και ιδιώτες. Η ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και των τεχνολογιών IP θα επηρεάσουν τον τρόπο που επικοινωνούμε, ενημερωνόμαστε, δουλεύουμε, θα ”μπουν” στο σπίτι μας και θα αλλάξουν τη ζωή μας. Σήμερα, ανοίγουμε τα σύνορα ενός νέου κόσμου και σας προσκαλούμε να φτάσουμε μαζί παντού”.

Τονίζεται, πως οι αλλαγές αυτές διαμορφώνουν μια ομοιόμορφη εικόνα που θα επικοινωνεί με πιο άμεσο τρόπο τις αξίες της εταιρίας. Οι αξίες αυτές αφορούν στην πρωτοπορία σχεδιασμού ολοκληρωμένων λύσεων για ιδιώτες και επιχειρήσεις, στο δυναμισμό και τη δραστηριοποίηση της εταιρίας για την αύξηση της διείσδυσης του Internet και τη φιλικότητα στην επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών της.

Την επιμέλεια του έργου της νέας εταιρικής ταυτότητας ανέλαβε η Brandexcel, ενώ τη διαφημιστική καμπάνια η Bold Ogilvy & Mather.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v