Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΤΕ: Ερευνα για τις αιτήσεις προεπιλογής φορέα

Απάτη εναντίον πελατών σταθερής τηλεφωνίας διαπιστώνει δειγματοληπτική έρευνα που διεξήγαγε ο ΟΤΕ το τελευταίο 10ήμερο. Το μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων προεπιλογής φορέα που αποστέλλονται στο Οργανισμό από τους εναλλακτικούς είναι πλαστές.

ΟΤΕ: Ερευνα για τις αιτήσεις προεπιλογής φορέα
του Σταμάτη Ζαχαρού

Απάτη εναντίον πελατών σταθερής τηλεφωνίας διαπιστώνει δειγματοληπτική έρευνα που διεξήγαγε ο ΟΤΕ το τελευταίο 10ήμερο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων προεπιλογής φορέα που αποστέλλονται στο Οργανισμό από τους εναλλακτικούς είναι πλαστές.

Πιο συγκεκριμένα, ποσοστό 35 έως 40% των αιτήσεων ανάλογα με την ημέρα είναι υπογεγραμμένες από το ίδιο άτομο, είτε δεν έχουν ενημερωθεί οι πελάτες σχετικά με τέτοιου τύπου αίτημα, δηλαδή οι εταιρίες (υποστηρίζει ο ΟΤΕ) δρουν χωρίς τη συγκατάθεση των πελατών.

Ακόμη πιο δραματική είναι η κατάσταση στην περίπτωση αιτήματος κατάργησης της προεπιλογής, δηλαδή όταν ο πελάτης θέλει να επιστρέψει στον ΟΤΕ.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ποσοστό περίπου 90% των αιτημάτων κατάργησης προεπιλογής δεν κοινοποιούνται στον ΟΤΕ, με αποτέλεσμα οι πελάτες να συνεχίζουν να λαμβάνουν λογαριασμούς από τους εναλλακτικούς παρόχους.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΟΤΕ κοινοποίησε τα στοιχεία αυτά τόσο στην ΕΕΤ όσο και στη Γ.Γ. προστασίας καταναλωτή του υπ. Εμπορίου, και αναμένει εξελίξεις προκειμένου να αλλάξει ο τρόπος ενεργοποίησης της κατάργησης προεπιλογής φορέα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v