Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Cosmote: Tα μελλοντικά σχέδια για GloBul

Η προώθηση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, με τη διάθεση των υπηρεσιών i-mode και 3ης γενιάς, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών για εταιρικούς πελάτες, περιλαμβάνονται στα μελλοντικά σχέδια της Cosmote για την Globul, θυγατρική εταιρία κινητής τηλεφωνίας της Cosmote στη Βουλγαρία.

Cosmote:  Tα μελλοντικά σχέδια για GloBul
Η προώθηση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, με τη διάθεση των υπηρεσιών i-mode και 3ης γενιάς, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών για εταιρικούς πελάτες, περιλαμβάνονται στα μελλοντικά σχέδια της Cosmote για την Globul, θυγατρική εταιρία κινητής τηλεφωνίας της Cosmote στη Βουλγαρία.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το προφίλ και τις προοπτικές εξέλιξής της, παρουσίασε η GloBul σε Έλληνες εκπροσώπους του Τύπου που παρευρέθηκαν σε ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Σόφια.

Σημειώνεται, πως η Cosmote εξαγόρασε την Globul από τον ΟΤΕ τον Αύγουστο του 2005, ενώ διατηρούσε τη διαχειριστική της ευθύνη από τον Ιανουάριο του 2003.

H GloBul, με μερίδιο αγοράς 37% και 2 εκατ. πελάτες, κατέχει τη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά κινητής τηλεφωνίας.

Από τα πρώτα της επιχειρηματικά βήματα τον Ιούλιο του 2001, η GloBul επέδειξε ιδιαίτερο δυναμισμό που αποτυπώνεται στην πελατειακή της βάση, το σύγχρονο τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο, τα προηγμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, το ευρύ εμπορικό της δίκτυο καθώς και στα ευοίωνα οικονομικά της μεγέθη.

Σε επίπεδο τηλεπικοινωνιακής κάλυψης, η εταιρία σήμερα προσφέρει ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά πληθυσμιακής κάλυψης της τάξης του 99,4%, ενώ χάρη στο εξελιγμένο δίκτυό της, η GloBul καλύπτει το βουλγαρικό έδαφος σε ποσοστό 96%.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, η εταιρία διεκπεραιώνει τη διαρκώς αυξανόμενη τηλεπικοινωνιακή κίνηση μέσω 1084 σταθμών βάσης, συνδεδεμένους με 18 κέντρα ελέγχου σταθμών βάσης (BSC) και 4 κέντρα μεταγωγής κινητής τηλεφωνίας (MSC).

Αναφορικά με το δίκτυο 3ης γενιάς, η GloBul το Μάιο του 2005 απέκτησε άδεια UMTS και προετοιμάζεται για τη διάθεση των υπηρεσιών νέας γενιάς, ενώ σύντομα η εταιρία θα εισέλθει και στην αγορά σταθερής τηλεφωνίας.

Επιπρόσθετα, η θυγατρική της Cosmote, ακολουθώντας την πελατοκεντρική πολιτική της ελληνικής εταιρίας, προσφέρει μεγάλο εύρος από υπηρεσίες και προϊόντα σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές, σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, γεγονός που αποδεικνύεται από την εμπιστοσύνη και αφοσίωση των καταναλωτών.

Το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και εξειδικευμένα οικονομικά προγράμματα για οικογένειες. Σήμερα η εταιρία διαθέτει περίπου 650.000 πελάτες συμβολαίου και 1,3 εκατ. πελάτες καρτοκινητής, ενώ ιδιαίτερα υψηλό είναι το ποσοστό απήχησής της στους νέους πελάτες.

Σημειώνεται, ότι το ποσοστό διείσδυσης της κινητής τηλεφωνίας στη Βουλγαρία των 7,5 εκατ. κατοίκων κυμαίνεται σε επίπεδα της τάξης του 75%. Οι πελάτες της εταιρίας εξυπηρετούνται μέσα από ένα ευρύ εμπορικό δίκτυο που περιλαμβάνει 33 αποκλειστικά καταστήματα και δίκτυο 500 αντιπροσώπων σε ολόκληρη τη χώρα.

Στο πλαίσιο της εμπορικής της πολιτικής η εταιρία συνάπτει συνεργασίες με σημαντικούς εγχώριους και διεθνείς εταίρους, ενώ στα σχέδιά της περιλαμβάνεται και η σταδιακή προώθηση συνεργιών με τις ελληνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη Βουλγαρία.

Η GloBul έχει να επιδείξει, επίσης, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με σημαντικές δράσεις στους τομείς της παιδείας και της κοινωνικής μέριμνας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα οικονομικά μεγέθη της GloBul, αποτελώντας σαφή απόδειξη της δυναμικής της, προδιαγράφοντας παράλληλα τη μελλοντική αναπτυξιακή της πορεία.

Συγκεκριμένα, κατά το α’ εξάμηνο του 2005, η εταιρία σημείωσε κύκλο εργασιών ύψους 117, 5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας κέρδη της τάξης των 6,3 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για την ίδια περίοδο ανήλθαν σε 38,1 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο EBITDA να διαμορφώνεται σε 32,4%.

Το στίγμα της πολιτικής της εταιρίας για τα επόμενα χρόνια έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της GloBul, κ. Αθανάσιος Κατσιρούμπας, κατά την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρίας.

”Σε ένα μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η GloBul, έχοντας ήδη συμπληρώσει τέσσερα χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά, βλέπει το μέλλον με ιδιαίτερη αισιοδοξία. Στα άμεσα σχέδια της εταιρίας είναι η προώθηση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας κάνοντας το μεγάλο βήμα με τη διάθεση των υπηρεσιών i-mode και 3ης γενιάς, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών για εταιρικούς πελάτες, ένα ιδιαίτερα ελκυστικό καταναλωτικό κοινό”, επεσήμανε χαρακτηριστικά.

Με στόχο να παρέχουμε αδιάλειπτη και υψηλής ποιότητας επικοινωνία σε όλους, σε κάθε σημείο της χώρας, έχουμε προχωρήσει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός δικτύου οπτικών ινών το οποίο καλύπτει ολόκληρη τη χώρα, ενώ στο ίδιο πλαίσιο θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να επενδύουμε στην επέκταση του δικτύου μας”.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Cosmote, κ. Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος, παρών στην εκδήλωση, δήλωσε: ”Η παρουσία μας στη βουλγαρική αγορά κινητής τηλεφωνίας μέσω της θυγατρικής μας GloBul, αποτελεί ένα νέο σημαντικό βήμα στην ιστορία της Cosmote προς την εδραίωσή της στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μεταφέροντας το παράδειγμά μας και στη γειτονική χώρα, βρισκόμαστε στο πλευρό της διοίκησης και των περίπου 850 εργαζομένων της εταιρίας προσφέροντας την τεχνογνωσία μας και κάθε δυνατή υποστήριξη για την υλοποίηση της στρατηγικής της. Δεν έχουμε, λοιπόν, κανένα λόγο να μην είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον της GloBul”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v