Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αλουμυλ: Σταθερή ανάπτυξη από θυγατρική ”ΜΕΤΡΟΝ”

Τη σταθερή ανάπτυξη των μεγεθών της θυγατρικής ”ΜΕΤΡΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ” στις Σέρρες, η οποία ενισχύει σημαντικά και τα αποτελέσματα του Ομίλου, ανακοίνωσε η διοίκηση της Αλουμυλ Μυλωνάς. Οι πωλήσεις της ΜΕΤΡΟΝ έχουν τριπλασιαστεί την τριετία 2002 – 04, σημειώνοντας αύξηση κατά 197%.

Αλουμυλ: Σταθερή ανάπτυξη από θυγατρική ”ΜΕΤΡΟΝ”
Τη σταθερή ανάπτυξη των μεγεθών της θυγατρικής ”ΜΕΤΡΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ” στις Σέρρες, η οποία ενισχύει σημαντικά και τα αποτελέσματα του Ομίλου, ανακοίνωσε η διοίκηση της Αλουμυλ Μυλωνάς.

Οι πωλήσεις της ΜΕΤΡΟΝ έχουν τριπλασιαστεί την τριετία 2002 – 04, σημειώνοντας αύξηση κατά 197%. Ξεπέρασαν τα 6 εκ. ευρώ περίπου (από 2 εκ. ευρώ το 2002) με κέρδη προ αποσβέσεων 1,7 εκ. ευρώ για το 2004 (από 472 χιλ. ευρώ του 2002). Απασχολεί δυναμικό 100 εργαζομένων. Η ανάπτυξη πωλήσεων και κερδοφορίας – βάσει και των ΔΠΧΠ - συνεχίζεται με απρόσκοπτους ρυθμούς, ιδιαίτερα ικανοποιητικά και για τη φετινή χρονιά, επιτυγχάνοντας ανάπτυξη 50% περίπου των πωλήσεων, οι οποίες προσεγγίζουν πλέον τα 4 εκ. ευρώ για το α’ 6μηνο του 2005.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω θυγατρική ιδρύθηκε το 2000, εξειδικεύεται στην παραγωγή, εμπορία και εγκατάσταση αυτόματων θυρών για ανελκυστήρες, ημιαυτόματων θυρών και θαλάμων. Η παραγωγική διαδικασία ξεκίνησε εντός του 2001 και η εταιρία ολοκλήρωσε το δεύτερο κύκλο των επενδύσεών της μέσα στο 2002.

Κατά το 2003-4 (3ος κύκλος επενδύσεων) πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις της τάξεως των 3,6 εκ. ευρώ για προσθήκες μηχανολογικού εξοπλισμού. Συνολικά οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό ανέρχονται σε 9 εκ. ευρώ περίπου και αφορούν υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής και κτιριακές εγκαταστάσεις.

Σημειώνεται τέλος στην ανακοίνωση, ότι η διαρκής ανάπτυξη των εξαγωγών αποτελεί βασικό στόχο της εταιρίας. Ο ισχυρός εξαγωγικός προσανατολισμός αναδεικνύεται κατά βάση στα Βαλκάνια και στις πλέον απαιτητικές αγορές της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης, σε 15 χώρες συνολικά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v