Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MLS: Mέρισμα 0,027 ευρώ ανά μετοχή

Τη διανομή μερίσματος 0,027 ευρώ ανά μετοχή (9,2 δρχ.) θα προτείνει προς έγκριση το Δ.Σ. της MLS Πληροφορική στη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης. Το μέρισμα είναι αυξημένο κατά 35% έναντι του 2000.

MLS: Mέρισμα 0,027 ευρώ ανά μετοχή
Αυξημένο μέρισμα κατά 35% για τη χρήση 2001, έναντι της χρήσης του 2000, θα προτείνει προς έγκριση κατά τη διάρκεια της τακτικής Γενικής Συνέλευσης το Δ.Σ. της εταιρίας υψηλής τεχνολογίας MLS Πληροφορική ΑΕ.

Συγκεκριμένα, το Δ.Σ. της εταιρίας θα προτείνει τη διανομή μερίσματος ύψους 0,027 ευρώ (9,2 δρχ.) ανά μετοχή για τη χρήση του 2001, έναντι των 6,8 δρχ. ανά μετοχή που ήταν το μέρισμα για τη χρήση 2000 (η εταιρία είχε διανείμει μέρισμα 34 δρχ. ανά μετοχή, αλλά στο μεσοδιάστημα διένειμε δωρεάν τέσσερις νέες μετοχές ανά μια παλαιά). Η τακτική Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 30 Ιουνίου, στις 10π.μ. στα γραφεία της εταιρίας (17ης Νοεμβρίου 79, Θεσσαλονίκη).



Σύμφωνα με την ανακοίνωση, υπενθυμίζεται ότι αύξηση της τάξεως του 130% σημείωσε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της MLS για την χρήση του 2001, σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό της εταιρίας. Αντίστοιχα τα καθαρά κέρδη προ φόρων του ομίλου παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 42% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση του 2000 και ανήλθαν σε 1,798 εκ. ευρώ(613 εκ. δρχ.). Τα κέρδη μετά από φόρους του ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά 73%, φτάνοντας το 1,546 εκ. ευρώ (527 εκ. δρχ.).

Η μητρική εταιρία MLS παρουσίασε αύξηση καθαρών κερδών 25% για τη χρήση του 2001, καθώς και αύξηση κατά 27% των καθαρών κερδών προ φόρων στο πρώτο τρίμηνο του 2002. Τα κέρδη μετά από φόρους της μητρικής εταιρίας για το 2001 παρουσίασαν αύξηση 52% και ανήλθαν σε 1,350 εκ. ευρώ (460 εκ. δρχ.), ενώ τα λειτουργικά κέρδη EBITDA έφτασαν τα 2,324 εκ. ευρώ (792 εκ. δρχ.) για το 2001.

Τέλος, σύμφωνα με τη ανακοίνωση, τονίζεται ότι η MLS αναμένει σημαντικές αυξήσεις στην κερδοφορία και στις πωλήσεις της για τη χρήση του 2002, γεγονός που προκύπτει από την είσοδο της εταιρίας σε νέες αγορές, στην ανάπτυξη νέων δικτύων διανομής και την διεύρυνση των προϊόντων της με νέα προϊόντα και εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v