ΟΛΘ: Σύστημα τηλεφωνικής πληροφόρησης δρομολογίων

Στην προμήθεια ενός νέου σύγχρονου Συστήματος Αυτόματης Τηλεφωνικής Πληροφόρησης Δρομολογίων, το οποίο και παρέδωσε προς διαχείριση στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης, προχώρησε ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης με γνώμονα τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

ΟΛΘ: Σύστημα τηλεφωνικής πληροφόρησης δρομολογίων
Στην προμήθεια ενός νέου σύγχρονου Συστήματος Αυτόματης Τηλεφωνικής Πληροφόρησης Δρομολογίων, το οποίο και παρέδωσε προς διαχείριση στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης, προχώρησε ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης με γνώμονα τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το σύστημα παρέχει εύκολη ενημέρωση για μεταβολές ή απαγορεύσεις δρομολογίων λόγω καιρικών συνθηκών ή βλαβών πλοίων, ώστε η πληροφόρηση του επιβατικού κοινού να είναι άμεση και ακριβής.

Το σύστημα, με δυνατότητα αδιάλειπτης λειτουργίας επί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα προσφέρει ποιότητα πληροφόρησης / ενημέρωσης και συνοπτικά παρέχει τα εξής πλεονεκτήματα:

* Γρήγορη εξυπηρέτηση στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, καθώς το σύστημα απαντά αμέσως.

* Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πολλών επιβατών, με τη δυνατότητα παροχής πληροφοριών σε πολλές τηλεφωνικές κλήσεις.

*Δυνατότητα πολύγλωσσης ενημέρωσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v