Κρι-Κρι: Αύξηση μεγεθών στο πρώτο τρίμηνο

Αύξηση 24,6% στον κύκλο εργασιών και 47,5% στα κέρδη προ φόρων ανακοίνωσε η Κρι-Κρι για το πρώτο τρίμηνο του 2005 (με βάση τα ΔΛΠ). Αύξηση 15% στις πωλήσεις και 10% στα κέρδη προ φόρων προβλέπει η διοίκηση για το σύνολο της χρήσης.

Κρι-Κρι: Αύξηση μεγεθών στο πρώτο τρίμηνο
Ανοδικά κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της Κρι-Κρι στο πρώτο τρίμηνο του 2005, με βάση τα ΔΛΠ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας ο κύκλος εργασιών της εταιρίας ανήλθε σε 4,84 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 3,885 εκατ. ευρώ του πρώτου περυσινού τριμήνου, αυξημένος κατά 24,6%.

Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρίας (EBITDA) έφτασαν στις 924 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 48,4%, ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν άνοδο κατά 47,5%, σε σχέση με την περυσινή περίοδο, διαμορφούμενα στις 496 χιλ. ευρώ.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, σημαντική ήταν και η βελτίωση του περιθωρίου μικτού κέρδους που διαμορφώθηκε σε 47,1%, αυξημένο κατά 1,99 ποσοστιαίες μονάδες.

Ωστόσο, επισημαίνεται πως η σημαντική αύξηση των οικονομικών μεγεθών της Κρι-Κρι στο πρώτο τρίμηνο του 2005 δεν αντικατοπτρίζει την ετήσια μεταβολή τους. Βάσει των προβλέψεων της εταιρίας, τα μεγέθη σε επίπεδο μητρικής εκτιμάται ότι θα παρουσιάσουν αύξηση 15% ως αναφορά τις πωλήσεις και 10% ως αναφορά τα προ φόρων.

Ανάλογες ήταν και οι επιδόσεις σε ενοποιημένο επίπεδο. Οι πωλήσεις του ομίλου Κρι-Κρι ανήλθαν σε 5,016 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων άγγιξαν τις 459 χιλ. ευρώ.

Στην ίδια πάντα ανακοίνωση επισημαίνεται πως οι προοπτικές για το υπόλοιπο της χρήσης αναμένονται θετικές.

Το εμπορικό δίκτυο της εταιρίας έχει επεκταθεί με την προσθήκη 1.300 νέων σημείων πώλησης παγωτού, στη γκάμα των προϊόντων της προστέθηκαν 12 νέοι κωδικοί, ενώ διευρύνθηκε η συνεργασία με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και ΜΕΤΡΟ σε νέα καταστήματα και νέους κωδικούς.

Παράλληλα, συνεχίζεται η προσπάθεια για σύναψη νέων συνεργασιών για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ενώ προωθείται η επέκταση των ήδη επιτυχημένων συνεργασιών με τη Mars, την ΙΟΝ και την 3Ε.

Επίσης, σημειώνεται πως η διοίκηση της Κρι-Κρι εφαρμόζει με συνέπεια την μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική της, προωθώντας επενδυτικό πλάνο 10 εκατ. ευρώ.

Οι επενδύσεις αυτές στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας, καθώς και τη διεύρυνση του εμπορικού δικτύου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v