Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: Μέχρι τον Σεπτέμβριο σε Τουρκία-Ουκρανία

Σε τελικό στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις της Γρ. Σαράντης με εταιρία ρωσικών συμφερόντων με στόχο τη διεύρυνση της παρουσίας της στην αγορά της Ρωσίας, ενώ την ίδια στιγμή στο πλαίσιο των επεκτατικών του σχεδίων ο όμιλος έχει συστήσει δύο θυγατρικές, μία στην Τουρκία και μία στην Ουκρανία.

Σαράντης: Μέχρι τον Σεπτέμβριο σε Τουρκία-Ουκρανία
της Μαρίσης Μπαλιούση

Μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2005 αναμένεται να ξεκινήσει η Γρ. Σαράντης τη δραστηριότητά της σε Τουρκία και Ουκρανία, ενώ η επέκταση του ομίλου στην αγορά της Ρωσίας τοποθετείται περί τα τέλη του 2005 με αρχές του 2006.

Αυτό δήλωσε ο αντιπρόεδρος του ομίλου Νίκος Κεφαλάς κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεδιάσκεψης, η οποία και ακολούθησε την ανακοίνωση των μεγεθών πρώτου τριμήνου 2005, αναφερόμενος στα ”τρία μεγάλα επιχειρησιακά σχέδια που έχει θέσει η εταιρεία για το 2005”.

Ιδιαίτερα όσον αφορά στην αγορά της Ρωσίας, ο κ. Κεφαλάς σημείωσε πως ο όμιλος βρίσκεται σε τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων με μεγάλη εταιρία της χώρας.

Ως εκ τούτου, η επέκταση του ομίλου στην εν λόγω αγορά τοποθετείται περί τα τέλη του 2005 με αρχές του 2006.

Νωρίτερα, όμως, και συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο του 2005, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Κεφαλά, θα πραγματοποιηθεί η επέκταση του ομίλου στις αγορές της Τουρκίας και της Ουκρανίας.

Και στις δύο χώρες έχουν ήδη συσταθεί θυγατρικές, όπως σημείωσε ο αντιπρόεδρος του ομίλου, με τη διαφορά ότι στο μετοχικό κεφάλαιο της θυγατρικής που ιδρύθηκε στην Τουρκία συμμετέχουν και τοπικοί παράγοντες.

Στην παρούσα φάση, πάντως, ο όμιλος Γρ. Σαράντη έχει παρουσία σε Βουλγαρία, Δημοκρατία της Τσεχίας, πΓΔΜ, Πολωνία, Ρουμανία και Σερβία και Μαυροβούνιο μέσω θυγατρικών εταιριών, ενώ μέσω διανομέων τα προϊόντα του διανέμονται σε 16 ακόμη περιοχές της Ευρώπης (Αλβανία, Εσθονία, Κροατία, Κύπρο, Λευκορωσία, Λιθουανία, Μάλτα, Μολδαβία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Πορτογαλία, Ρωσία, Ρωσικό Καλίνιγκραντ, Σλοβακία, Σλοβενία και Λετονία).

Επίσης, μέσω διανομέων έχει παρουσία στην αγορά της Ασίας και της Αφρικής, και συγκεκριμένα σε Αιθιοπία, Αρμενία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Καζακστάν, Λίβανο και Τουρκία.

Εξάλλου, ο κ. Κεφαλάς αναφέρθηκε και στις κεφαλαιουχικές δαπάνες οι οποίες, όπως διευκρίνισε, στο πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν ελάχιστες, ενώ για το σύνολο του 2005 δεν αναμένεται να υπερβούν τα 2 εκατ. ευρώ.

Απαντώντας σε ερώτηση αναλυτή αναφορικά με τα αυξημένα αποθέματα (ανήλθαν στα 5 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο από 1,6 εκατ. ευρώ πέρυσι), ο ίδιος εξήγησε πως οφείλονται στα επεκτατικά σχέδια του ομίλου, επισημαίνοντας πως πρόκειται για καθαρά συγκυριακή περίπτωση.

Επίσης, ο κ. Κεφαλάς επανέλαβε τους στόχους της διοίκησης για το 2005, επισημαίνοντας πως ο τομέας των καλλυντικών παραμένει ο βασικός μοχλός ανάπτυξης τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδών.

Παράλληλα, τόνισε ότι η αγορά της Ανατολικής Ευρώπης παρουσιάζει σημαντικά περιθώρια ανόδου τόσο στον τομέα των καλλυντικών όσο και των ειδών προσωπικής φροντίδας.

Σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά, σημείωσε πως θεωρείται ”ώριμη”, συμπληρώνοντας όμως πως τα περιθώρια κέρδους ενδέχεται να βελτιωθούν στο μέλλον ως αποτέλεσμα της διαφοροποίησης του προϊοντικού μείγματος.

Σε κάθε περίπτωση, και παρά την υποχώρηση που παρουσιάζει η ελληνική αγορά (ως ποσοστό επί των πωλήσεων του ομίλου), οι ξένες δραστηριότητες του ομίλου παρουσιάζουν συνεχείς ρυθμούς ανόδου, τάση η οποία είναι ανάλογη και της μακροπρόθεσμης στρατηγικής που έχει θέσει η διοίκηση, ανέφερε ο κ. Κεφαλάς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v