Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Attica Ventures: Συνεργασία με Mastiha shop

Ολοκληρώθηκε στη Χίο το περασμένο Σάββατο (04/06/2005) η επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας ανάμεσα στην Mediterra (φορέας των Mastiha shop) και της Attica Ventures, θυγατρικής εταιρίας επιχειρηματικών συμμετοχών της Τράπεζας Αττικής.

Attica Ventures: Συνεργασία με Mastiha shop
Ολοκληρώθηκε στη Χίο το περασμένο Σάββατο (04/06/2005) η επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας ανάμεσα στην Mediterra (φορέας των Mastiha shop) και της Attica Ventures, θυγατρικής εταιρίας επιχειρηματικών συμμετοχών της Τράπεζας Αττικής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Attica Ventures συμμετέχει στο εταιρικό κεφάλαιο της Mediterra με ποσοστό 25%, ενώ το υπόλοιπο 75% της Mediterra ανήκει στην Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου.

Σημειώνεται, πως η συνεργασία με την Mediterra εντάσσεται στην στρατηγική επιλογή του ομίλου της Τράπεζας Αττικής για την στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας μας.

Μέσω της Attica Ventures η Τράπεζα Αττικής επιδιώκει τη συμμετοχή σε καινοτόμες μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέροντας το περιθώριο για συνέργιες στις υπόλοιπες εταιρίες του Ομίλου.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, τα Mastiha Shop διαθέτουν μία ευρύτατη γκάμα προϊόντων (τρόφιμα, ποτά, καλλυντικά, φαρμακευτικά, είδη δώρου κλπ), τα οποία έχουν ως βασικό συστατικό τους τη μαστίχα – προϊόν που δεν παράγεται πουθενά αλλού στον κόσμο παρά μόνο στη Χίο.

Τονίζεται επιπλέον, πως η καινοτόμος επιχειρηματική δράση των Mastiha Shop σε όλα τα επίπεδα (επιχειρηματικό μοντέλο, προϊόντα, R&D, συσκευασία, προώθηση, επικοινωνία) επιβεβαιώνεται και από τις συνεχείς διακρίσεις και βραβεία – πάνω από 10 συνολικά – που έχει συγκεντρώσει η εταιρία.

Μέσα στα δυόμισι χρόνια λειτουργίας της η Mediterra λειτουργεί ήδη έξι Mastiha Shop (Αθήνα-Αεροδρόμιο, Αθήνα-Πανεπιστημίου, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδο και Χίο). Στόχος είναι η επέκταση του δικτύου καταστημάτων στο εξωτερικό (Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Ντουμπάϊ, Κύπρος) και η περαιτέρω προϊοντική ανάπτυξη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v