Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

On-line παιχνίδι γνώσεων από την MLS Πληροφορική

Την έναρξη δοκιμαστικής λειτουργίας του EUROCITIZEN, ενός διαδικτυακού αλληλεπιδραστικού παιχνιδιού γνώσεων, που απευθύνεται στο ελληνικό και στο διεθνές κοινό, ανακοίνωσε η MLS Πληροφορική.

On-line παιχνίδι γνώσεων από την MLS Πληροφορική
Την έναρξη δοκιμαστικής λειτουργίας του EUROCITIZEN, ενός διαδικτυακού αλληλεπιδραστικού παιχνιδιού γνώσεων, που απευθύνεται στο ελληνικό και στο διεθνές κοινό, ανακοίνωσε η MLS Πληροφορική.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το EUROCITIZEN αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος E-Content της Ε.Ε. και δίνει την ευκαιρία σε άτομα από όλο τον κόσμο να συνεργάζονται, να επικοινωνούν και να παίζουν σε πραγματικό χρόνο μέσω διαδικτύου ο καθένας στη γλώσσα της προτίμησής του.

Προς το παρόν υποστηρίζεται από τέσσερις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά) αλλά έχει προβλεφθεί η τεχνική δυνατότητα επέκτασής του σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα.

Το παιχνίδι στην παρούσα περίοδο βρίσκεται σε φάση αξιολόγησης και ως εκ τούτου η πρόσβαση σε αυτό και η χρήση του είναι δωρεάν.

Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει είναι να ”κατεβάσει” από τη διεύθυνση www.eurocitizenquiz.com ένα μικρό πρόγραμμα επικοινωνίας με τον κεντρικό υπολογιστή που φιλοξενεί το παιχνίδι.

Σκοπός του παιχνιδιού είναι κάθε παίκτης να γίνει πολίτης σε κάθε χώρα της ΕΕ, το οποίο επιτυγχάνεται όταν ολοκληρώσει και τα πέντε επίπεδα δυσκολίας της χώρας. Εάν κάποιος γίνει πολίτης σε κάθε μία χώρα της ΕΕ, τότε ανακηρύσσεται ”πολίτης της Ευρώπης” που είναι και ο τελικός σκοπός του παιχνιδιού.

Οι ερωτήσεις του παιχνιδιού είναι πολλαπλών επιλογών, διαβαθμισμένης δυσκολίας και αφορούν ένα μεγάλο αριθμό γνωστικών κατηγοριών. Είναι ενδιαφέρουσες, με χιούμορ και φτιαγμένες έτσι, ώστε να απευθύνονται σε ευ ρύ κοινό. Στο μέλλον προβλέπεται η εμπορική αξιοποίηση του παιχνιδιού με την καθιέρωση συνδρομής για τους συμμετέχοντες αλλά και την θέσπιση χρηματικών επάθλων στους νικητές.

Το γραφικό περιβάλλον του παιχνιδιού προσομοιώνει ένα περιβάλλον τηλεοπτικού στούντιο, όπου οι παίκτες συνομιλούν με έναν εικονικό παρουσιαστή. Αυτός διαθέτει νοημοσύνη, έχει γνώση του προφίλ του παίκτη (εθνικότητα, φύλο, ηλικία, απόδοση στο παιχνίδι ανά θεματική κατηγορία ερωτήσεων), μιλάει στον παίκτη και αντιδρά σε διάφορα ερεθίσματα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Ο παίκτης έχει την αίσθηση ότι παίζει ένα παιχνίδι γνώσεων σε πραγματικό στούντιο με έναν πραγματικό παρουσιαστή. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται στο μηχανισμό επιλογής των ερωτήσεων, στις αντιδράσεις και τα λόγια του εικονικού παρουσιαστή και δύναται να χρησιμοποιηθεί και για κατευθυνόμενη διαφήμιση.

Σημειώνεται ότι το ΕUROCITIZEN είναι προϊόν διεθνούς συνεργασίας μεταξύ της MLS Πληροφορική, που ήταν και ο κύριος ανάδοχος του έργου, και μίας ομάδας εταιριών και πανεπιστημίων από τέσσερις χώρες της Ευρώπης (Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Agentscape AG, Γερμανία, Liverpool John Moore’s University, Μ. Βρεττανία, Total Language Solutions Ltd, M. Βρεττανία και University of Barcelona, Ισπανία).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v